Obserwujesz?

niedziela, 17 marca 2013

ZAWSZE MAM PROBLEM Z TYTUŁEM

Hej ;)

Powoli zbliżamy się do końca marca. Niedługo pierwszy dzień wiosny, chociaż tej wcale nie widać... Spadł śnieg i przyszedł mróz ;( Mam nadzieję, że mimo wszystko zrobi się szybko ciepło. Lubię, gdy wkoło jest zielono, ptaki śpiewają, a przede wszystkim nie trzeba nosić płaszcza i zimowych butów. 

Weekend trwa stanowczo za krótko. Dlaczego piękne chwile mijają tak szybko? Do dziś nie znalazłam odpowiedzi, a rozmyślać przecież mogę. Czasami sobie myślę, że faktycznie może wspaniałe momenty trwają krótko, żeby człowiek je doceniał... Nie wiem. Ostatnio nie mam głowy do myślenia ^ ^

Szamponetka już mi zeszła z włosów, dziś to zauważyłam jak umyłam rano głowę. W sumie nie tak rano, bo wstałam koło południa. ;) Teraz dopiero pofarbuję na urodziny. A tak poza tym to zakupiłam w ubiegłym tygodniu sporo nowych rzeczy, tak więc gdzieś za miesiąc, dwa pewnie pojawi się kolejne denko.

Już w maju moja osiemnastka... Nie spieszy mi się do dorosłości. Czy ja wyglądam na 18 lat? Zdecydowanie nie. Teraz już mnie tak nie przeraża wizja życia, no ale chciałabym pozostać nastolatką na wieki. Obecnie jest najwspanialszy okres mojego życia. 
Pozytywne myślenie to podstawa ;)


Buziaki, cya :*

8 komentarzy:

  1. powoli zaczyna wychodzić to słoneczko ;D

    Obserwuję i zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham zimę i nie chcę, aby odchodziła ! (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam czekam już na lato. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Glowa do gory, 18stka to fajny wiek
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam już na lato i wakacje. :)
    Chyba każdy chciałby być wiecznie nastolatkiem. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy ? Jeśli tak, napisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by nie chciał mieć ciągle 18 lat ;D

    Co do moich paznokci uważam, że zawsze może być lepiej, ale tym razem takie było życzenie klientki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to pozytywne myślenie jakoś idzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, zostałaś u mnie oTAGowana ;)
    http://sanderka0222.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.