Obserwujesz?

niedziela, 24 marca 2013

WIECZNA WALKA

Cześć ;)

W końcu długi weekend, jutro rekolekcje i tak to środy. A potem już święta... Dlaczego piękne chwile mijają tak szybko? Za szybko. Cudowna sobota i wspaniała niedziela z moim kochanym Tygrysiem ;) Życie jednak potrafi być piękne, ale trzeba też dać coś od siebie. Nie można czekać aż wszystko samo przyjdzie, stąd też tytuł dzisiejszego posta. Dla mnie życie w pewnym stopniu to właśnie taka walka o przetrwanie. Człowiek uczy się zasad, uczy się jak postępować, kochać, słuchać, myśleć itp., a głupi umiera. Sens w tym, aby nawet po śmierci pozostać niezapomnianym. 
Zaciekawionych odsyłam tutaj

Gdzie ta wiosna? Ja już chcę ciepło! Chcę słońce, zieleń i grę w piłkę ;) 

Etapy

nie potrafię tego powiedzieć,
bo słów tak wielkich nikt nie zna
i choćby filozof życie przemyślał
odpowiedzi nie znajdzie

zamykać przestrzeń za horyzontem
śmiać się z śmiertelnych pułapek świata
znajdziemy sekret dnia niebieskiego,
co smutki w bladą sieć oplata

z tobą oddycham czytając wiersze,
co z ust, jak moje, woda układa
i na poliku zapisze wersem
kochać najmocniej - ostatnia rada

wróć mi te chwile tańczące z wiatrem
nim łza ostatni cień nocy rozbije




Czuję się czasem jak bohater romantyczny... I w dodatku nie znoszę pożegnań. Z trudem powstrzymuję łzy... Ale trzeba być dzielnym.

Kocham tę piosenkę KLIK

Cya :*

1 komentarz:

  1. Ι think these are awеѕοme.
    .

    Alѕo visit my website sahelweb.Com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.