Obserwujesz?

niedziela, 3 marca 2013

SMACZNEGO!

Hej ;)

W końcu trochę czasu, by coś napisać. Zmęczona już trochę jestem... :) Piątek zleciał mega szybko, w ogóle super było. A sobota jeszcze piękniejsza, bo spędzona z moim Tygryskiem, hehe :* 

Jutro znowu szkoła. Konturówka z gegry i kartkówka z matmy. Uczyłam się, jutro zobaczymy efekty ;) 
W ogóle pogoda robi się wiosenna i oby już tak zostało, bo mam dosyć zimy. Ostatnio było tak fajnie, a potem znowu śniegu napadało. Ale byłam wtedy zła... Nie chcę już nosić płaszcza, szalika i czapki... I przede wszystkim zimowych butów. Kurde no ;/ 

W środę wyruszamy na wycieczkę do Warszawy i mam nadzieję, że będzie fajnie i że pogoda też dopisze ;) Jak ten czas szybko leci, dopiero co Sylwester był. A tu jeszcze chwila i Wielkanoc. 
Niedługo kończę 18 lat. Nie spieszy mi się, chociaż nie mogę się doczekać tej imprezy i w ogóle. Lubię takie ''uroczystości'' rodzinne. ;)

Dzisiaj pięknie świeciło słońce i tak mnie naszło na różne refleksje. A byłam cały dzień sama, bo rodzice na imieninach u wujka. Kazałam pozdrowić ;) 

Uwielbiam paprykę, wczoraj na kolację pochłonęłam PRAWIE całą sałatkę, a nie wypadało aż tak się obżerać... ;) A dziś na śniadanie dojadłam resztę. Pierwotna wersja sałatki była taka, że to była taka tradycyjna sałatka z warzywami, ale jak wkroiłam sobie paprykę, to mogłabym jeść godzinami i ciągle chcę więcej. A Wy lubicie paprykę? Ja kocham ten zapach, a najbardziej lubię sałatkę ryżową i w tym papryka.. Pycha ;) Polecam, a tymczasem kilka fotek:






I tak to jest. Tydzień za tygodniem, a ja już ziewam. No nic, trzeba będzie zaraz iść myju myju i spać. I tak pewnie jeszcze się obeżrę tej sałatki... Prawie jak na święta ;D Ale co tam.
Jak się cieplej zrobi mam zamiar zacząć biegać. Trzeba się ogarnąć na wiosnę i żeby ładnie wyglądać na urodzinach swoich ;P Poza tym włoski rosną i skończyłam szampon z czarnej rzepy. Teraz zamawiam z pszenicą i kokosem z Oriflame. ;) Pofarbowałam na miedź, ale słabo wyszło. 

Zaniedbałam trochę Wasze blogi, ale biblia nakazuje wybaczać ;D 


Buziaki, dobranoc ;*

6 komentarzy:

  1. Ja dziś do warzywnej sałatki dodałam czerwoną fasolę oraz odrobinę pieczarek. Lubię kombinację, podejrzewam, że wersją z papryką także bym nie pogardziła - jestem sałatkożerna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie jadłam i nie mam zamiaru jeść papryki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy sałatki zwłaszcza z ryżem ,a jaki w niej sos?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm ! ale pyszność ! narobiłaś mi smaku kurde ! xd
    mamę poproszę aby zrobiła jakąś sałatkę : D twoja wygląda przepysznie ; )
    + Fajne zdjęcie ; >

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.