Obserwujesz?

piątek, 29 marca 2013

IDĄ ŚWIĘTA

Hej ;)

Jeszcze tylko jutro i niedziela! Trochę szybko leci ten wolny czas. Szkoda. Niedługo znowu do szkoły będzie trzeba iść, a potem byle do maja ;) 
Wczoraj specjalnie poszłam szybciej spać, bo dziś rano jechaliśmy na zakupy świąteczne do Chełmna. I przy okazji kupiłam sobie spodnie. Posprzątałam swój pokój i łazienkę. Do zrobienia zostały tylko potrawy, ale tym zajmuje się mama ^ ^

Jak zawsze święta spędzam w rodzinnej atmosferze. 
A Wy? Jakie macie plany na Wielkanoc 2013? ;)


Cya :*

5 komentarzy:

  1. Ja prawie rodzinnej, bo jednak rodzinę mam trochę niepełną. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jak zawsze z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam plan zjeść pyszne ciasto ;)
    Szkoda tylko, że pogodę mamy taką paskudną w te święta.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione życzenia kochanie !!! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.