Obserwujesz?

poniedziałek, 11 marca 2013

DENKO

Witam!

Post, który zapowiadałam już jakiś czas temu, ale dopiero dziś zabieram się za pisanie. Produkty, które przedstawiam zużyłam w około 2 miesiące.

1.Szampon z czarnej rzepy (rzodkwi), w aptece zapłaciłam 8,10zł. Jest w miarę gęsty, jednak bardzo słabo się pieni. Jeśli chodzi o zapach, nie każdemu się spodoba - to pewne. Czy wzmocnił włosy? Nie. Nie kupię go kolejny raz. Uważam, że to strata pieniędzy. Jedyny plus jest taki, że włosy się po nim nie przetłuszczają aż tak szybko.



2.Antyperspirant z Oriflame, o którym już kiedyś pisałam. Kosztował ok.8zł chyba. Czy spowalniał wzrost włosów? Może trochę. Ma przyjemny zapach, nie podrażnia, nie zostawia białych śladów. Pocenia nie ograniczał, ale nie było nieprzyjemnego zapachu. Polecam ;)


3.Maseczka drożdżowa soraya. W Rossmanie można ją nabyć za około 3,50zł/2x7,5ml. Dzisiaj w nowej drogerii Sekret Urody kupiłam za 2,50, więc super okazja. Maseczka działa bardzo szybko, zostawia skórę gładką, która się nie świeci. Zużyłam wiele jej opakowań i wciąż do niej wracam. Jak dla mnie - rewelacja. Regularnie stosowana zmniejsza pojawianie się wyprysków.




4.Mydełko oczyszczające do twarzy drzewo herbaciane i rozmaryn. W promocji kosztuje 3,90/100g. Po pierwsze: jest bardzo wydajne, a po drugie: oczyszcza. W połączeniu z wyżej przedstawioną maseczką daje bardzo dobry efekt. Ma piękny zapach, dobrze się pieni, nie zostawia na twarzy żadnego osadu. Skóra po umyciu jest odświeżona. Taki niepozorny produkt, a może zaskoczyć.



5.Odżywka do włosów Nivea. Co prawda ja miałam tylko jedną dużą próbkę, ale użyłam ok.6 razy. Włosy po zastosowaniu są miękkie, ładnie się układają, lepiej rozczesują, nie są obciążone ani suche. Myślę, że za jakiś czas sięgnę po całą butelkę.



__________________________________________________________

Powyższe produkty nie są to jakieś drogie rzeczy wzięte z kosmosu. W kolejnym denku będzie ich trochę więcej, bo już nabyłam nowe rzeczy ;) 
Czy używałyście jakiś produkt z wyżej wymienionych? 
Jaka jest Wasza opinia, 
czy zgadzacie się z moją?

Cya :*

13 komentarzy:

  1. uzywam odzywki z nivea - ale nie wiem czy dokladnie tej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam odzywki nivea +szamponu i bardzo fajnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wierna firmie Ziaja i Bebe ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka używam i również polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam wcierki z Sevoravitu,niestety u mnie się nie sprawdziła,a szampon może kiedyś przetestuje ;) Pozdrawiam,zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię produkty Nivei :) Jeśli chodzi o odżywki do włosów, moja siostra chwali sobie odżywkę Wax, którą kupiła w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnego, ale na pewno wypróbuję maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nivea" nigdy mnie nie zawiodła : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam zadnego z tym kosmetykow
    ale odzywke z nivea mam zamiar kupic niebawem
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.