Obserwujesz?

środa, 27 marca 2013

DBAMY O WŁOSY

Cześć ;)

Za dwa miesiące moje urodziny. Od dłuższego czasu zapuszczam włosy, ale niestety muszę im pomóc, bo rosną strasznie wolno. Przedstawiam Wam produkty, które zakupiłam w ciągu ostatnich paru tygodni.

1. Olejek rycynowy. Chyba każda z nas słyszała o jego super właściwościach. Nie używam go na włosy, bo z trudem się zmywa, ale używam do rzęs i, jak narazie, sobie chwalę. Niedrogi, dostępny w aptece. Myślę, że warto go wypróbować ;)


2. Szampon z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych, Oriflame, 8,99zł. Pachnie cudownie, nawet po umyciu zapach się utrzymuje na włosach. Włosy po nim są sypkie, ładnie się układają. Szampon bardzo wydajny ;) 


3. Odżywka wzmacniająca w spray'u, 7,90zł. Można stosować zarówno na mokre, jak i suche włosy. Nie obciąża, mało wydajna, ale to przez to, że można ją używać i używać, a włosy będą ładne cały czas: nie ma tak, że użyje się za dużo, bo nawet jeśli, to włosy nadal wyglądają ok.


4. Kuracja do włosów z olejkiem arganowym. Ja posiadam 3 próbki. Dopiero zaczęłam tylko jedną używać, a użyłam ją chyba z 5 razy i jeszcze mi starczy na jakieś 3-4. Gładkie włosy z połyskiem, ale nie przyklapnięte ;P



___________________________________________
Zobaczymy jakie to efekty będą po dłuższym stosowaniu tych specyfików. Dlaczego nie używam kosmetyków z tej samej serii? Na mnie to nie działa. Zawsze łączę różne produkty ;)

Używałyście któregoś z tych produktów? Jak dbacie o swoje włosy? Zapuszczacie? ;)

Buziaki, cya :*

9 komentarzy:

  1. Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek rycynowy używam do rzęs jestem ciekawa tego szamponu zapach musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja olejku nie używam do włosów, bo przyciemnia ich kolorek, ale do rzęs bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam : )
    Ale zapach jest na pewno zadawalający : )

    OdpowiedzUsuń
  6. no to czekamy na relacje i efekty:)
    ja rzadko używam odżywek i specyfików bo jakoś nie działają na moje włosy:p
    pozdrawiam
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam swego czasu olejku rycynowego na rzęsy i było widać ogromną różnicę :). Teraz mam przerwę, ale niedługo znów zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie używałam tych produktów ale też zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A fee jak kiedyś używałam olejku rycynowego :P nie mogłam później włosów domyć i przez to mi zaczęły wypadać, więc odstawiłam go :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.