Obserwujesz?

piątek, 22 lutego 2013

ZIMO, ODEJDŹ!

Hej ;)

Tydzień zleciał mega szybko. Kolejny weekend, nareszcie! Dzisiaj wróciłam szybciej do domu, zeby ogarnąć swój pokój, bo jutro przyjeżdża Tygrysio.. ;) :) A jednak life is beautiful. Ja i mój angielski ^ ^

Fajnie dziś było na drugim wf jak graliśmy w siatkówkę, tyle śmiechu.. ;) 

Mam już dosyć tej zimy. Znowu śniegu napadało i zasypało. Chcę już wiosnę, żeby było ciepło, a tak to trzeba ciągle kurtkę, szalik.. 

A u Was jaka pogoda? Pada śnieg? ;)



Cya ;*

6 komentarzy:

  1. u mnie też śnieg , też chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co raz krótsze notki . :<

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie chlapa po stopniałym śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. powróciłam do prowadzenia bloga. zapraszam :*
    http://shit-l0v3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już śnieg znika, chlapa jak nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.