Obserwujesz?

piątek, 8 lutego 2013

SZYBKI MAKE UP

Witam ;)

Trochę mnie tu nie było, ale tak już jest - nauka itp. Dzisiaj już piąteczek i w końcu długo wyczekiwany weekend. Jutro i tak muszę wstać rano, bo jadę na konkurs z niemieckiego do Torunia i  już przed dziewiątą muszę czekać na panią w umówionym miejscu. Wrócę dopiero po południu... Jak ja wstanę tak rano w sobotę? Ehh.. ;/

Ostatnio wykonałam dla Was makijaż oczu w kolorze bieli i pomarańczy. Nic specjalnego tak naprawdę, a co możecie zauważyć to to, że ja już chyba zawsze na zewnątrz nakładam kolor, a w kącikach oczu biel. 
Sami oceńcie:






Potem na szybko poprawiłam wszystko ciemnym cieniem i wyszło coś takiego:




Poza tym małe aktualności: 

-cały czas używam szamponu z czarnej rzepy, już prawie mi się skończył, 
-maseczka drożdżowa Soraya jest lepsza od Synergena.

A więcej przeczytacie w kolejnym poście, to już chyba będzie denko ;)
Mam jeszcze dla Was dwie focie, na pierwszej moje aktualne włosy po umyciu, wilgotne, roztrzepane palcami, a na drugim ja z doczepianymi, bo taką długość chciałabym posiadać:




W marcu jadę z Ronnie na wycieczkę do Warszawy i zapowiada się wszystko całkiem fajnie ;) A potem wracamy i na drugi dzień piękny piąteczek z moim tygrysiem ;* 

Teraz lecę czytać Wasze blogaski ;)

Buziaki, cya :*

10 komentarzy:

  1. a moim zdaniem w tym ciemniejszym Ci bardziej do twarzy...ale wiadomo nie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz duże ładne oczy :)! zaciekawił mnie Twój blog więc dodałam go do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam również do siebie :) http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech twój tygryś cię wygrzmoci porządnie bo w szkole się zachowujesz gorzej niż napalony kundel.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs z niemieckiego ? :o To musisz być bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo to aż tak dobrze umiesz niemiecki ? ;o łoo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie malujesz sie do szkoły? :) o wiele ładniej wyglądasz z makijażu :) !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.