Obserwujesz?

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Z ŁÓŻKA ZAWSZE LEWĄ NOGĄ

Cześć ;)

Wczoraj późnym wieczorem wróciłam od Ani. W czwartek zaczęło mnie boleć gardło, w piątek ból ten osiągnął swoje apogeum ;D Ale dziś już jest ok, więc zabrałam się za filmik na geografię. Mamy takie zadanie, żeby zaprezentować wymarzone miejsce na świecie. Robię filmik o Malediwach ;) Raczej to nie jest moje mega wymarzone miejsce, ale lepszego nie znalazłam. 

Dzisiaj ostatni wolny poniedziałek... Za tydzień o tej porze zapewne będę jeszcze siedzieć nad książkami. W środę robimy sobie mały wypad do Chełmna ;P

Miałam dziś problem ze ściąganiem filmików na yt i odkryłam taki dodatek Downloadhelper. Po zainstalowaniu przy nazwie filmiku na yt pojawia się taka ikonka i jak się kliknie to można normalnie pobrać filmik i nie ma żadnych problemów. Zawsze pobierałam przez zrzuta.eu, ale dziś w wyniku problemów... ;)

Cały dzień słucham tego KLIK
Stara piosenka jak świat i może nie wszystkim przypadnie do gustu, to na pewno ;P

Zrzut z próbnego filmiku na geografię:

Wyglądam idiotycznie - wiem ;D


Teraz lecę czytać Wasze blogusy ;))

Buziaki, cya ;*

11 komentarzy:

  1. ja tez musze zaczac ten filmik ..... moja ti nie wygladasz tragicznie wrecz slicznie;**
    Deine Ronnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ma wyglądać taka młoda kobietka :) Własnie tak - normalnie, naturalnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo pocieszam filmiki :p ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalony, szalony. ;p zostawiam go na wakacje. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś słucham całymi dniami tej piosenki :)

    zapraszam do mnie na konkurs
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, fajnie;-)
    sliczna jestes....pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. piosenka strasznie klimatyczna ;]

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog +
    Obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam na majne bloga :D
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że my nie mamy takiej pracy na geografię fajnie by było ;p
    obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.