Obserwujesz?

piątek, 4 stycznia 2013

PIĄTEK, PIĄTECZEK, PIĄTUNIO

Hej ;)

Po dłuższej nieobecności wracam. Sylwester jak najbardziej udany! :) Dzisiaj też bardzo fajny dzionek i w ogóle... ;) Jak już ostatnio pisałam: życie jest piękne. Śpiewam, tańczę, krzyczę, zacieszam^ ^
Jeszcze tylko jeden tydzień szkoły i ferie! :) Już się doczekać nie mogę, a Wy? :)

Jeszcze trochę do kolejnego denka. Chciałam już robić, ale parę dni temu kupiłam szampon z czarnej rzepy w aptece, więc poczekam aż zużyję i wtedy pojawi się post ;)

Przyszły tydzień zapowiada się ciekawie biorąc pod uwagę ilość sprawdzianów. Ale cóż, siła wyższa! Trzeba się zacząć uczyć w końcu :) 




Jak rozpoczęłyście Nowy Rok? ;) Jakieś postanowienia? ;)

Cya :*

2 komentarze:

  1. ja w nowym roku chciałabym pisac ciekawsze posty i dodawac więcej outfitów :) i chciałabym zapisac się na treningi piłki nożnej,bo w 2012 roku tego nie zrobiłam :) ja ferie mam dopiero w lutym ! ohh ja tez już chcę ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie postanowień kilka się znajdzie, część już realizuję :) Ale fajnie, ja niestety nie mam ferii ;(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.