Obserwujesz?

sobota, 5 stycznia 2013

KARNAWAŁ TRWA

Cześć!

Wstałam dziś po 13, bo późno szłam spać. Uwielbiam spać sobie w cieplutkim łóżku, które każdego ranka mówi do mnie ludzkim głosem: ''toć nie idź nigdzie, jeszcze chwila...'' ;) 
Wczoraj sobie przypomniałam, że przecież mamy okres karnawału. Cały wieczór słuchałam muzykę i trochę tańcowałam. A dziś miałam świetne światło w pokoju, bo słońce świeciło to zrobiłam makijaż w odcieniach zieleni. Sami oceńcie! :) Teraz jak obczajam zdjęcia, to zauważyłam, że jedno oko zrobiłam za lekko na dole cieniem ; /












Lecę czytać Wasze blogi, a potem zabieram się za angielski i matmę ;)

Cya :*

10 komentarzy:

  1. Hej hej :)
    Zostałaś przeze mnie nominowana do udziału w Liebster Award, szczegóły w tym poście http://aqurodowo.blogspot.com/2013/01/liebster-award_5.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie - konkurs!
    I bardzo ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Maamo kiedy to ja spałam tak długo :) Zazdroszczę :) I piękny zielony, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny makijaż : D
    hehe , ja tak do 13 bym chyba nie potrafiła spać.

    welovebaranowa.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie jest w tym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow you eyemake up is amazing <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo ładny :) ja jednak nie lubię się malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny make up, bardzo lubię podkreślać moją tęczówkę zielonymi cieniami.

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.