Obserwujesz?

sobota, 12 stycznia 2013

FERIE, NIEDŹWIEDŹ I MAKE UP

Jest! Jest!! Jest!!! Nareszcie ferie :))

Co tam u Was?  Wszystko gra? ;]

Strasznie się cieszę, że już ferie, chociaż śnieg mógłby już zniknąć. Wczoraj wspaniały piątek - koniec tygodnia hi hi.. :) Bardzo miły ;)

W czwartek byłam w Grubnie na ogłoszeniu wyników z konkursu ''W świecie rymów''. Należało ułożyć dwa wiersze po niemiecku wg określonych zasad. 
Zajęłam drugie miejsce w kategorii szkół ponadgimnazjalnych:



__________________________________________
Dzisiaj rano mieliśmy niespodziewanego gościa. A w sumie to był gość Xeny - Morus. Zaprosiła go raczej nie w celach rodzinnych. ;D 
Morusek urodził się u nas, ale potem ''przeprowadził się'' do sąsiadów z naszej drogi. Oto ten ''mały'' niedźwiadek:



Mina Bronisława na drugim planie rozbraja mnie totalnie





A tu Bronek bardzo nieufny:


______________________________________

Które oko wygląda lepiej: z eyelinerem czy bez? To bez jest też bez tuszu do rzęs ;p





Zastanawiam się czy wypróbować szamponetkę w kolorze tycjan... Miał ktoś już z Was ten kolor?? 

A jeśli chodzi o kolor cienia to używałam swojej palety Prettypink:




_____________________________________________
Ciągle tego słucham ;)

A Wy rozpoczęłyście już ferie? 

Cya :*

9 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!
    KOtki super
    a oko lepiej z :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie z eyelineram.:))
    Co do szamponetki to ten burgund wcale a wcale mi nie podpasowal. Szczerze mówiąc to włosy nawet mam ciemniejsze niż przed jej użyciem i jedynie w świetle dziennym widać jako takie refleksy burgunda. Nie wiem może to zależy od włosów ale w domu praktycznie nikt nie zauważył, że pomalowałam..o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. super, gratuluję drugiego miejsca :)
    oko z eyelinerem jest fajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ferie rozpoczynam za 3 tygodnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki kociak ;)
    Ja mam ferie 9 lutego ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje : )) !!
    Fajny kociak : 3. Mrauu ! ; D ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara, masz już wolne :D
    Oko lepiej z eyelinerem, chociaż może gdyby był nieco cieńszy, taki kompromis :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.