Obserwujesz?

niedziela, 13 stycznia 2013

CZAS ZRZUCIĆ ŚWIĄTECZNE KILOGRAMY

Hej ;)

Pisałam Wam niedawno, że mam zamiar zacząć ćwiczyć. I tak też zaczęłam od dzisiaj. 90 minut ćwiczeń przy muzyce, głównie tej jednej piosence KLIK Sama dopiero dziś ją odkryłam ;)
Głównie zależy mi na tym, żeby schudnąć z brzucha. Narazie wygląda tak (wiem, kto by dał takie zdjęcie do Internetu? wstyd, co? ..):

 
A tu kawałek mojej nogi. Po jakimś czasie dam zdjęcie porównawcze jak będą efekty ;)


I to tyle na dziś. Nie ma co się obżerać teraz, tylko trzeba wykorzystać wolny czas, bo jak się chodzi do szkoły to brakuje nawet sił na dodatkowe ćwiczenia. A sport zawsze jest zdrowy ;) Mam nadzieję, że szybko zleci do wiosny, bo już mnie wkurza ten śnieg. Jednego dnia jest czarno, a na drugi dzień biało. Nie chcę już tej zimy, niech sobie idzie! ; )

W czwartek chyba jadę do Ani, ale jeszcze nie wiem, bo tak mi tylko wspominała, a nie mam z nią obecnie kontaktu, chyba, że napisze to się wtedy ugadamy, co i jak ;P A ogólnie to ferie w domu i pewnie pojawią się jakieś niecne wypady ze znajomymi ;] 

A Wy jak spędzacie tegoroczne ferie?

Cya ;*


17 komentarzy:

  1. z czego ty się chcesz odchudzać ? o.O
    tego to nie wiem. to ja powinnam zrzucić wiele. ;p
    ferie ? mam teraz i w drugim tyg. zamierzam jechać do babci na 5 dni, a tak to na lodowisko chodzić i wgl.;3
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzuszek spoko bardzo - nie ma co odchudzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę ładną figurę i nie ma co marudzić i czego się wstydzić ja na wiosnę wezmę się za siebie i zacznę ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestań! Z czego ty chcesz się odchudzać? Masz idealną figurę! ;)
    Oczywiście ćwiczenia jak najbardziej na tak, bo to i dla zdrowia dobre i dla kondycji, ale żeby jedynym celem było zrzucenie "kilogramów" jak Ty to nazwałaś, to bez przesady :D Masz śliczny, płaski brzuszek!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym miec te ferie :P na studiach to raczej ciezko :D rozbroilas mnie tytulem bloga " kto zabil ojca pablito " :D

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post, your blog is amazing dear <3
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nad moim pracuje po 2 dzieci nie jest tak idealny jak kiedys;-((
    ALe nie poddaje sie...Twoj juz teraz jest sliczny..to za kilka tyg bedzie rewelacja
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie piosenka dodaję sił ! :} powodzenia

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na mój gust to przesadzasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A cycki to gdzie masz..?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana masz boski brzuch i świetną figurę! Z czego ty chcesz schudnąć! Ja ci szczerze zazdroszczę! Nie odchudzaj się! Ewentualnie jakieś brzuszki aby zrobić ładne mięśnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super figurę ;D Nwm co chcesz zmieniać! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też mam zamiar wziąć się za sb, a najbardziej za brzuch!
    dziewczyno serio ty chcesz zrobić coś ze swoim ciałem ; o
    przesadzasz :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.