Obserwujesz?

sobota, 1 grudnia 2012

ZDJĘCIA

Cześć

Dzisiaj notka nie będzie długa. Chcę Wam tylko powiedzieć, ze dziś przeglądałam zdjęcia na kompie, których mam baaardzo dużo. Każda okazja ma u mnie ma osobny folder, a lubię robić zdjęcia, bo przypominają mi różne chwile i są to miłe pamiątki.

I tak jak dziś oglądałam te wszystkie zdjęcia, to doszłam do wniosku, że trochę się chyba zmieniłam. Na co dzień się tego nie zauważa, ale jak po jakimś czasie zobaczy się fotografie... To jednak. 
Wrzucam Wam kilka zdjęć z podpisami, kiedy mniej więcej było zrobione:


3 klasa gimnazjum [w lokach]:

Bydgoszcz, 2 klasa gimnazjum: [wycieczka szkolna z programu ''Za rękę z Einsteinem'']:

Chełmno, 3 klasa gimnazjum [składanie papierów do LO z Anią}:

3 klasa gimnazjum [wakacje z Anią]:

Gdańsk, 1 klasa gimnazjum [wycieczka z programu ''Za rękę z Einsteinem'']:

2 klasa gimnazjum [wizyta siostry]:

6 klasa:

A obecnie:


A Wy często oglądacie zdjęcia z poprzednich lat? 

Cya ;)

9 komentarzy:

  1. jej miałam wrażenie, że na każdym zdjęciu jest inna osoba :)) naprawdę bardzo się zmieniałaś przez ostatnie kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Super blog ;). Zapraszam na mojego o życiu i piłce nożnej ♥ szaaloona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię pooglądać sobie stare zdjęcia :) ale się pozmieniałaś! ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie nie lubię oglądać starych zdjęć, bo byłam grubsza o kilkanaście kg i jakoś tak niezbyt miło mi na siebie patrzeć:)

    pozdrawiam.
    glammoure.blogspot.com

    obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z 6 klasy słodkie xD
    HAHAHAHAHAH, tak teściowa przyszła nie doszła xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest Recenzja produktu wystarczy kliknąć i przeczytać :)Jantar można kupić na allegro za 2 butelki zapłaciłam z przesyłką ok 25 zł w internetowej aptece Dbamy o zdrowie jest za 10,09 zł.Można go także spotkać w niesieciowych małych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. Miło się czyta.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : www.stylowa-sophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA nie lubię sobie robić zdjęć i mam ich mało, co za tym idzie- nie lubie ich oglądać :p

    Zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej . Fajnie piszesz . + Obserwuje od wczoraj mam nadzieje , że się odwdzięczysz ♥ !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.