Obserwujesz?

niedziela, 9 grudnia 2012

WŁOSY ROSNĄ JAK NA DROŻDŻACH

Taką nazwę nosiła ''akcja'' stworzona przez Anwen w tym roku. Już dawno słyszałam o tym, że drożdże pomagają osobom, które chcą zapuścić włosy. 
Zawierają w sobie dużo witamin z grupy B, które są potrzebne włosom, aby były mocne, lśniące i piękne. 
Zachęcona opiniami blogowiczek, od jutra zaczynam pić drożdże. 
Sposób przyrządzania można znaleźć w Internecie ;) Ja będę trzymać się tego:
1/6 kostki wrzucamy rozdrobioną do szklanki i zalewany do 3/4 wrzątkiem po to, aby zabić drożdże, bo tak toby nam fermentowały w żołądku, rozmnażały się i przez to pobierały witaminy z organizmu, a przecież chodzi o to, żeby to z nich mieć pożytek ;) Trzeba je ostudzić pod talerzykiem, można dodać mleko, miód, kakao dla polepszania smaku. Znając mnie - pewnie będę piła ''czyste'' drożdże.
Na wielu stronach można zobaczyć zdjęcia kobiet, którym udało się zapuścić piękne włosy dzięki drożdżom. Mam nadzieję, że mi też się uda. Na początku będę je wypijać przez miesiąc, więc efekty zobaczycie w 2013 ;)
Aha, no i, co prawda nieregularnie, piję herbatę ze skrzypu polnego. Smak okropny, raz spróbowałam posłodzić, ale efekt był jeszcze gorszy, więc lepiej zatkać nos i duszkiem wypić od ręki ;)

A Wy piłyście kiedyś drożdże specjalnie na potrzeby włosów? Piszcie, co wiecie na ten temat i jakie macie doświadczenie ;)



Cya ;*

14 komentarzy:

  1. Ja właśnie dzisiaj zaczęłam taką kurację ;D
    Zobaczymy jakie będą efekty xd

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nigdy nie słyszałam o czymś takim.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też nigdy o tym nie słyszałam,ja tam mam długie włosy;)chyba kuracja mi taka niepotrzebna,ale zawsze można pomarzyc o jeszcze dłuższych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba będę musiała spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. czytasz mi w myslach :) dzisiaj wlasnie pomyslalam sobie o drozdzach
    i mialam zamiar od jutra je jesc ale dobrze, ze napisalas, ze trzeba je zalac wrzatkiem
    Moze znasz sposob domowy na wypadanie wlosow :) mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym sposbobie, może kiedyś spróbuję, narazie faszeruję się witaminami...


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że w smaku wstrętne ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy o tym nie słyszałam :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem o co ci chodzi z twoimi wlosami.. przeciez masz piekne, geste włosy.. zazdroszcze ci ich.. a tak w ogole to ty ksztalcisz sie na jakas kosmetyczke czy co ? bo tyle wiesz o tych kosmetykach..musisz byc taka madra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie.. obserwuję cię w szkole i jestes po prostu taka śliczna i zadbana.. jak ty to robisz? pewnie mnóstwo czasu i pieniędzy poświecasz swojej urodzie.. chciałabym byc taka jak ty...

      Usuń
    2. zwal sobie jeszcze !

      Usuń
  10. Nie, ale Tobie życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.