Obserwujesz?

piątek, 21 grudnia 2012

WOLNE!

Heej ;)

Zaczął się długi weekend, świąteczny weekend ;) Czas odpocząć od szkoły. A poza tym jestem mega szczęśliwa ;* Życie jest piękne ;))

Dzień szybko zleciał. Miał być koniec świata, a tylko prąd narazie dwa razy wyłączyli, co mnie bardzo zbulwersowało. Wigilia klasowa w jak najlepszym nastroju ;)





Święta tuż tuż... Ale i tak pewnie szybko zleci jak zawsze... I Nowy Rok. To już będzie 2013! I nigdy się nie pojawi data 13.13.13r. A szkoda. Zawsze czekałam na te liczby.

Mam nadzieję, że 2013 będzie o wiele lepszy niż 2012 i w ogóle. Robicie sobie jakieś postanowienia noworoczne? Ja sama nie wiem.

Cya ;)

5 komentarzy:

  1. Masz śliczny czerwony płaszczyk :) Dokładnie, nareszcie wolneeeeee :))
    Dzięki za miły komentarz. Ostatnio zaczęłam używać pomadki do ust z Inglota Slim gel, która jest trochę jak błyszczyk, bo daje efekt mokrych ust :) no i też zależało mi na kolorze :)
    to jest ta szminka :)
    http://www.inglot.pl/pomadka-do-ust/81-pomadka-do-ust-slim-gel.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam też prąd 2 razy wyłączyli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki..:D Obserwujemy.?♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.