Obserwujesz?

sobota, 8 grudnia 2012

WINTER

Cześć!

Często narzekam na zimową porę roku, ponieważ nie lubię jak jest zimno. Ostatnio jednak jak wracałam do domu, to całą drogę się ślizgałam i mi się przypomniało jak byłam młodsza i w ogóle jak się ze śniegu cieszyłam. Dzisiaj wybrałam się na dwór, żeby porobić trochę zimowych zdjęć.











 ____________________________________


Specjalnie na imprezę u Ronnie nałożyłam kolejną szamponetkę miedź, aby wzmocnić kolor. Tak to wygląda w dziennym świetle:



No i impreza odbyła się, ale nie w takim gronie jak planowano, bo okazało się, że Ania jednak nie może przyjść i jej brat, dlatego bawiliśmy się w gronie trzyosobowym, ale i tak było fajnie, zwłaszcza z muzyką disco polo ;DD Szkoda było odjeżdżać... ;P
Na początku czekaliśmy z Anią na jej autobus. W domu Ronnie przedstawiła mnie i swojego chłopaka mamie. Potem muzyka, tańce, karty itp. ;)
Jeśli chodzi o zdjęcia, to z tych 5 godzin mam tylko chyba 4 zdjęcia, ale wrzucam jedno podsumowujące zabawę. Teraz czekamy do Sylwestra. 


Cya ;*

10 komentarzy:

  1. fajniutkie zdjęcia ;) u mnie tez zimnooo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. widzi mi się to zdjęcie z klamerką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy zwą jesień porą umierania. Zima zatem jest porą żalu. Dla mnie jest to jednak najpiękniejsza pora rocku. Mimo zimna (brrr...) jest to taki czas nostalgii...
    P.S. świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej ! super tu masz, obserwuję i zapraszam do mnie !

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zimowe widoczki! Także mam w planach jakąś zimową sesję, bo zima na zdjęciach jest piękna! No ogólnie ją lubię, ale tylko zza okna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Disco Polo najlepsze do zabawy ;)
    Świetne zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjącie spinacza jest niesmopwite *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pamiętam stare czasy, kiedy zabawy na śniegu sprawiały mi tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.