Obserwujesz?

niedziela, 2 grudnia 2012

NIECAŁY TYDZIEŃ

Siemka!

Co tam u Was? 
Wchodzę na jednego bloga - grudzień się zaczął, kolejny - ostatni dzień miesiąca. No cóż, szkoda, że czas leci tak szybko, z dnia na dzień wszyscy się starzejemy. Wcale mnie to nie cieszy ;/

Wczoraj miałam w planach nagrywać dalszą część filmu na religię z Anią, ale nie mogła przyjechać, więc nici z tego. W sumie to i tak wczoraj cały dzień chodziłam taka ospała i nic mi się nie chciało. 
A dzisiaj obudziłam się po 9 i tak sobie postanowiłam, że wykorzystam kupioną szamponetkę i pofarbuję włosy. Ostatnio robiłam blond, ale w ogóle nie wyszedł, dziś miedź ;) 
Wrzucam mnóstwo zdjęć swoich, kotów, nieba itp., bo pewnie w tygodniu i tak nie będę miała czasu tu zajrzeć. W przyszły piątek idziemy na ''party'' do Ronnie. Co tam, że mieścimy się w zakresie 10 osób ;D Jak wszystko wypali, to na pewno pokażę Wam jakieś zdjęcia.


































Dodam, że bardzo lubię zdjęcia w sepii i czarno-białe. Kolejną notkę postaram się napisać o kosmetykach ;)

Buziaki, pa;*

11 komentarzy:

  1. pisz o kosmetykach,chętnie poczytam;)niestety starzejemy się w szybkim tempie
    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;)

    http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kicia :) Masz bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz :)
    zapraszam częściej^^
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odchorowywyuję w domu ;d
    Miedź też dobra! :)
    Duużo zdjęć, świetnie wychodzisz, zwłaszcza w sepii :d ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kociak ;D Super masz te włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaki kociak <3 ślicznie wyglądasz w obu kolorkach :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też to nie cieszy, że czas tak szybko leci :( bardzo fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.