Obserwujesz?

sobota, 15 grudnia 2012

KONIEC ŚWIATA TUŻ TUŻ

Hej ;)

Kolejny chłodny dzień, za oknem szaro... A raczej biało! Coraz bardziej zaczynam na nowo lubić zimę. Jak się wpatrzeć w ten krajobraz, pola przysypane śniegiem... Naprawdę ładnie to wygląda ;)

Fatalne podejście co do picia drożdży. Nie dałam rady. Myślałam, że nie ma nic gorszego niż herbata z bratka. A jednak! Nawet nie posmakowałam, sam zapach obrzydliwy. No i nie piję drożdży. A co tam! Już wolę poczekać aż włosy same urosną... To będzie próba cierpliwości. Podetnę na osiemnastkę dopiero! Tego będę się trzymać.

W necie szukałam inspiracji na fryzury sylwestrowe i nic ciekawego nie znalazłam.
Ale wrzucam Wam tak dla pocieszenia oka kilka zdjęć włosów, których chciałabym być posiadaczką:









Wszystkie bardzo mi się podobają i strasznie żałuję tego, że swoje zniszczyłam prostownicą! Już 5 miesięcy jak nie prostuję, tylko grzywkę trzy razy przejadę i to wszystko.
 Ale co tam ja będę narzekać. ;)

Nie mam żadnych nowych aktualnych zdjęć, ale postaram się w tygodniu zrobić ;) A dzisiaj kilka zdjęć z marca z Torunia:






 _________________________________________
Tu wyglądałam okropnie, ale  lubię to zdjęcie, bo już dawno nie miałam włosów takiej długości ;(


W piątek wigilia klasowa. Jeszcze dwa tygodnie i koniec roku, a wcześniej niby koniec świata. Nie wierzę w to ;) 
 A Wy co sądzicie o tym?

Cya :*

7 komentarzy:

  1. ostatnia fryzura jest niesamowita...sama bym chciała mieć takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! ciekawe inspiracje :)
    Dzięki za miły komentarz, przyznam, że dzisiaj nie było mi aż tak zimno, może dlatego, że zaraz byłam w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, to ja. Jak pisałam, zmieniłam styl ;p
    --
    My mamy Wigilię w "koniec świata". Już nawet przesunęli zagładę, bo wyprzedaż Toyoty xD
    Ja jak postanowiłam tak robię - piję drożdże i po tych kilku dniach całkiem mi zasmakowały. Najpierw myślałam, że porzygam się O.O Ale dodałam miodu i jest ok ^^ + piję zalane wodą źródlaną.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) W konniec świata nie wierzę, bo nie ma w co wierzyć ;p
    Zapraszam, u mnie mały konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja filozofem ? Nigdy :D
    No cóż kiedyś miałam bardzo długie włosy (za tyłek), ale je ścięłam tak, że nawet ich związać się nie dało. Żałowałam. Od tamtej pory jeszcze kilka razy ścięłam jak odrosły i powiem szczerze, ę lepiej się sobie podobam w krótkich włosach, ale szkoda ścinać jak tak ładnie odrosły :)
    Koniec świata to bzdura. To już będzie 3, który przeżyję xD

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.