Obserwujesz?

środa, 26 grudnia 2012

JEJ USTA DRŻĄ...

Hej ;)

Jak pewnie zauważyliście - zmieniłam wygląd bloga. Nadal nie jestem do niego przekonana, ale zmiany lubię, więc co mi tam ;)

Uwielbiam tę piosenkę
KLIK 

Święta lecą, lecą... Wczorajszy dzień spędziłam u dziadków i było bardzo fajnie ;)
Dziś wypoczywam sobie w domku. Zrobiłam kilka (no, może nie kilka, bo ponad 200, z czego wybrałam 30) zdjęć.







 Oczywiście z doczepianymi włosami ;)

Jak Wam mijają święta? W domu, z rodziną, przyjaciółmi? ;))

Cya ;*

9 komentarzy:

  1. fajne fotki:)szczerze powiem ,że poprzedni wygląd bardziej mi się podobał:)może temu,że zawitałam tu pierwszy raz to ujrzałam tamten wygląd,a ten blog jest jednym z tych ,które odwiedzam zawsze,święta faktycznie dobrze mijają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki kociak :)

    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kociak uroczy :)
    a swieta jakos minely szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz :)
    mi święta mijają leniwie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny kotek :)
    obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. włoski wyglądają jak naturalne;))
    jeżeli interesujesz się pielęgnacji włosów lub chcesz się czegoś dowiedziec zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na szybkie rozdanie trwajace do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki kociak :D świeta święta i po świętach wczoraj byłam u babci rodzina była i było ponad 20 osób xD a dzisiaj też u babci na małym obiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mijają w domu :) Ale za to w miłej atmosferze :)
    POZDRAIAM
    Ala

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.