Obserwujesz?

niedziela, 16 grudnia 2012

CIĘCIE

Cześć!

Kolejna niedziela i kolejny weekend prawie się skończył... A szkoda. Miałam wczoraj się uczyć, ale mi się nie chciało. Za chwilę zabieram się za lekcje na jutro i naukę na polski rozszerzony. Moja średnia na ten semestr jest o wiele gorsza niż w 1LO. Teraz będę miała 3.91. Nie jestem z siebie zadowolona, jednak żeby dobrze umieć jeden przedmiot, trzeba mniej poświęcić innym. No ale cóż, nie ma co gadać, to narazie pierwszy semestr. W drugim trzeba będzie więcej przysiąść, a jest to o tyle łatwiejsze, że na drugie półrocze składają się głównie wiosenne miesiące, a nie wiem jak Wy - ja wolę się uczyć wiosną, bo zima to dla mnie pora na spanie ;D
Cieszyłam się niezmiernie w 1 klasie, bo wtedy miałam 4.28, a na koniec udało mi się wyciągnąć do 4.58. Oj tam, oj tam ;) A jak u Was z ocenami? 

Tak jak w tytule tego posta... Podcięłam włosy. Ale tylko te rozdwojone, dużo ich niby nie było, ale ja zawsze tnę kilka cm za dużo:




Ubolewać - nie ubolewam, teraz czekam aż zejdzie mi cała szamponetka z włosów i przestaję myć codziennie je. 









No i to tyle. Pewnie znowu dopiero w przyszły weekend coś dodam. Ale to już będzie wolne od szkoły! Ojaa... Szybko zleciało. Trochę wolnego zawsze się przyda. 

Jak spędzacie Sylwester? ;)

Cya ;)

14 komentarzy:

  1. fajna fryzura :) Do wakacji włosy szybko Ci urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta fryzura :)ja chyba pójdę na sylwestra do przyjaciółki Izy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiechnęłam się czytając nazwę bloga :)
    jaki kociak! ja mam czarną tośkę.
    ładny kolor włosów- ja miałam taki 2 lata temu ;D

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te niesforne włosy! Ja mam bardzo długie ale niestety kompletnie zniszczone ;C
    A na sylwestra to prawdopodobnie idę do koleżanki :D

    obserwuję i zapraszam do siebie ;3 jinglejoint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna fryzurka :D Nie ma co żałować rozdwojonych końcówek, parę centymetrów szybciutko odrasta a włosy prezentują się o wiele lepiej ^^
    A co do sylwestra to planów aż za dużo, nie wiem co robić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tytuł bloga :D

    Dziękuję za obserwację i komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mi zawsze ktoś za dużo podcina ; c

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku, ale ślicznie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kociak :). A co do ocen, to u mnie właśnie jest ten czas zaliczeń, a potem sesja ;). Dziękuję za obserwację mojego bloga, również dodaję :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam jeszcze planów na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na sylwestra idę prawdopodobnie do koleżanki.
    Boski kolor włosów ♥
    Obserwuje i liczę na to samo.
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawałek ścięty ;) Ja też powinnam to zrobić, ale jakoś mi szkoda tych kilku wyhodowanych przez ostatnie miesiące centymetrów. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się wczoraj cięłam:D co prawda trzy włosy na krzyż, ale czuję się jakbym była łysa;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja całe liceum miałam średnią poniżej 4. Nie mogłam przeskoczyć matematyki, chemii, fizyki i biologii. Ja- artystyczna dusza byłam nie do nauczenia ścisłych przedmiotów i tak zostało. Za to na studiach już nie schodziłam po 4.5, ale wtedy uczyłam się już tego co mnie interesowało :)


    Obserwuję i zapraszam:
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.