Obserwujesz?

środa, 26 grudnia 2012

+100 DO URODY KOBIETY

SETNY POST

Mój dzień dobiega końca, ponieważ za chwilę będę iść na kąpanko, a zaraz po tym spać. Jutro zamierzam ogarnąć trochę w pokoju i obczaić, co jest zadane do szkoły. W piątek małe ''party'' ;) 

Oglądałam dziś zdjęcia sprzed paru lat, bo lubię wracać do tego, co było i wspominać (nawet złe chwile). Aż mi smutno było jak patrzyłam na te zdjęcia, kiedy miałam jeszcze długie włosy... Gdybym nie obcięła ich w marcu w ubiegłym roku (albo to był kwiecień... albo dwa lata temu?... to było jak moja siostra przyjeżdżała do Polski), to dziś miałabym.. Ho, ho! Długaśne.

I tak też sobie powiedziałam, że podetnę dopiero na osiemnastkę! Czyli jeszcze pół roku. Zero prostowania oczywiście. Moja grzywka za to rośnie w mega szybkim tempie. Podcinałam ją z 2-3 tygodnie temu, a ona znowu długa. Czemu włosy na całej głowie tak szybko nie rosną??







 Ostatnio ciągle piszę o włosach, ale mam zamiar przestać, bo jak o tym myślę, to pewnie dlatego mi wolno rosną. Dam im spokój na te pół roku. ;)

A w jakim tempie rosną Wasze włosy? 

Cya :*


25 komentarzy:

  1. W ciągu 3 miesięcy ok 5cm (mierzone według grzywki). Ale reszta rośnie tak samo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo całkiem szybkoo mam juz prrawie do pasa :P choc nie dawno mialam obcinane wiec juz mam krótkie a miłam do pasa a teraz noo przed pasem :P hahah Super blog !!! Zapraszam na mój :

    www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie brrdzo wazne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy rosną standardowo - 1 cm na miesiąc ;) szampon o który pytałaś jest dostępny w sklepach Venita, tutaj masz gdzie one sie znajduja : http://www.venita.com.pl/stores ;) ewentualnie mozna je dostac w jakis malych drogeriach, ale to raczej ciezkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ewentualnie jeszcze w sklepach internetowych : http://www.venita.com.pl/content/14-sklepy-internetowe

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy strasznie wolno. Za to grzywka bardzo szybko :D Oo jak ja bym chciała mieć długie włosy ale musiałam je obciąć bo były już zniszczone. Teraz wgl ich nie prostuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przegladałam stare zdjęcia ;) Ale na odwrót, miałam na nich o wiele krótsze włosy niż mam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo długo już czekam na odrośnięcie mi grzywki ale mi grzywka za długo rośnie a ci czytam właśnie że a w szybkim tempie ! masz fajnie ♥. Nie martw się w swoim czasie będziesz miała te twoje wymarzone długaśne włosy : ). Pozdrawiam i fajne zdjęcia !.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy nie rosną szybko. :( Bardzo chciałabym mieć długie, ale ostatnio byłam u fryzjera "podciąć końcówki" i jak zawsze poszło kilka centymetrów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dosyc długie włosy,a chciałabym miec krótsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie dosyć długie włosy, ale marzą mi się dłuższe. A rosną w umiarkowanym tempie ♥
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. moje rosną bardzoo wolno :( , teraz ja także żałuje że dałam sobie ściąć włosy ;p , bardzo fajny blog z chęcią go obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi włosy rosną szybko :) A grzywka to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem co czujesz bo również żałuję ścięcia włosów na krótko, pod koniec gimnazjum były już długie, jakbym zostawiła to teraz były do pasa co najmniej xD'
    Ale włosy odrastają a teraz nawet nie mam potrzeby hodowania ich do jakiejś ogromnej długości, rosną tak koło 2cm miesięcznie i całkowicie mi to wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś włosy mi szybko rosły jednakże ostatnio wypadają i nic się z nimi nie da zrobić;)
    Świetny blog dodaję do obserwowanych :)

    http://mistykakobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moje włosy ostatnio skróciłam i czuje sie o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. i love these hair styles...
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam serdecznie na rozdanie ;) Do wygrania bransoletka z naturalnego kamienia ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    pozdrawiam N ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow amazing pics

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy dość szybko rosną zapuszczam ich do tali i brakuje mi jakieś 15 cm.Bo moim zdaniem już dłuższe nie są takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj ,oddzwięcze się ♥♥
    http://latneesenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gorgeous post! have a very happy new year!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. moje włosy rosną dość szybko.
    Ale szczerze mówiąc niektórzy lepiej wyglądają w krótszych włosach. Więc może i u Ciebie tak jest :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. party było grube , asssiiiieeeennnnaaaajjjeeeebbbaaałłłłłeeemmmm , do dziś trzeźwiałem , kurwa !!! za mocne te pikolo , mówiłem Aga nie polewaj mi tyle , bo mimo że mam mocną głowe to po takich trunkach mam pełną pizdę . No musze powiedzieć że dziwki 1 klasa, Roni ponoć na drugi dzień gardła nie mogła otworzyć , no ale taka robota , a właśnie ten towar to był za mocny opakowanie niby zawierało tylko 60% towaru , ale dla mnie taka ilość Majeranku to przesada . Próbowałem też rumianku , co mi ziomale zaparzyli ,ale chuje nie ostrzegli że taki odlot , mogliście mi powiedzieć że mam obok wanne , a nie żygłem prosto na pralkę , cholera , ta impreza trwała do 7 znaczy się dziwki odwożono już po 6 bo na ranną zmianę zaczynały , no ale w końcu żadna praca nie chańbi , a po za tym to JA CHCE POWTÓRKĘ w tym samym składzie czyli : Aga , Ania , Weronika , jak o kimś zapomniałem to prosze mi przypomnieć , bo ja mam kiepską pamięć , no nic dziwnego tyle ludzi na tej imprezce poznałem :) trzymajcie się moje dupy... Młłla :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.