Obserwujesz?

sobota, 17 listopada 2012

YESTERDAY

Hej,

za oknem już prawie noc. Mgła nie opuszcza nas nawet na chwilę. I nastrój bardziej spokojny... 

Wczoraj w ''Jeden z dziesięciu'' było pytanie muzyczne i dana piosenka tak mi się spodobała, że słucham jej cały dzień:


Pasuje do mnie ta piosenka obecnie. Pod jej natchnieniem napisałam wiersz:

Przy Nim

wywołał pożar
cierpliwości
wczoraj o późnej
godzinie

wachlarz rzęs
mrugał przy jej
poliku
drżała cała

nawet gdy się odwracał
nawet gdy nic nie mówił

wierzyła w słowa
silniejsze
od chwały
boskości codziennej

nie-myliła się
on tylko na moment
zapomniał
czym ogień

dla dłoni w zimie
w ospałym śniegu
alabaster
zapłonął kolejny raz

______________________________



Wstałam po południu koło 13. Ciepła pierzynka mnie trzymała i nie chciała puścić, a poza tym lubię leżeć i rozmyślać. O czym? O tym, co zawsze - miłość. 

Ćwiczyłam dzisiaj kreski eyelinerem. Efekt? Nic specjalnego:









A w jakim Wy jesteście dziś nastroju?

Cya ;P

8 komentarzy:

  1. aaa TheB <3
    ja wgl nie umiem robić kresek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ci w ajlajnerze <3 też lubię oglądać 1 z 10 :D!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :)
    U mnie dziś taka huśtawka nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje początki z eyelinerem były gorsze ;P u Ciebie całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥♥

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie czytać wiersze które nie trzymają sie ani kupy ani dupy ;d oby tak dalej to dostaniesz nagrode za najbardziej poryte wiersze wszechczasów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.