Obserwujesz?

poniedziałek, 12 listopada 2012

STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE

Hej ;)

Już wieczór, dosyć późno, czas na refleksję... Właśnie, czy istnieje prawdziwa miłość? To pytanie na pewno niejednokrotnie wielu z nas sobie zadawało. Odpowiedź nie jest łatwa. Często zdaje się nam, że kogoś kochamy, a to tylko zauroczenie.
Po czym zatem poznać prawdziwe uczucie?
Może właśnie po tym, że tylko jej szczęście się liczy? Że usta same się śmieją na widok niej? 

Sama nie wiem, co na ten temat myśleć. Wg mnie miłość nie mija, a przysłowie ''stara miłość nie rdzewieje'' można odczytywać na wiele sposobów. 
Uważam, że o każde uczucie należy walczyć, nawet jeśli w przyszłości miałoby się okazać niepotrzebne. Trzeba się o tym przekonać. Lepiej spróbować i żałować niż nie spróbować i żałować, że nie poznało się prawdy, do końca wtedy pozostaje taka niepewność... 

Jak każda nastolatka przeżywam swoje zauroczenia i, jak we wszystko, wkładam serce ;)
A jutro mamy występ w klasie na historii i mam nadzieję, że nikt nie zapomni tekstu. Trzeba myśleć pozytywnie.

A mam tu dla Was makijaż, który zrobiłam Ani w niedzielę, bo została u mnie na noc z soboty. Długo nam zeszło z tymi filmikami.












Piszcie jak Wam się podoba makijaż i czy wg Was prawdziwa miłość istnieje? Istnieje gdzieś ta druga połówka jabłka? ;)

Cya;*


PS. Napisaliście mi już ponad 300 komentarzy! Dziękuję ;*

3 komentarze:

  1. Miłość istnieje jak najbardziej;)
    Do swojej drugiej połówki mam blisko 8h jazdy pociągiem, a widzimy się częściej niż niejedna para, która mieszka w tym samym mieście;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Exstra makijaż ... Ja też uważam że stara miłość nie rdzewieje .... ;D zapraszam do mnie natalia10150.blogspot.com
    ..

    OdpowiedzUsuń
  3. noo i ja takie zauroczenie przezyłam ..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.