Obserwujesz?

piątek, 16 listopada 2012

PALENIE W MIEJSCACH PUBLICZNYCH

Cześć!

Chciałabym wyrazić swoje zdanie na temat palenia w miejscach publicznych. Myślę, że nie tylko mnie denerwują ludzie, którzy nie potrafią się zachować, gdy jest znak i jak czarne na białym ''ZAKAZ PALENIA'' napisane, a oni odpalają kolejnego papierosa.
Jeśli ktoś chce - niech pali, ale w miejscu, gdzie nie ma takiego zakazu. 
Stoję sobie na dworcu PKS, przychodzi jakaś kobieta z około 5 letnim dzieckiem i co robi? Wyciąga papierosy, zapala i podchodzi do tablicy z rozkładem autobusów, nad którym wisi znak mówiący o zakazie dotyczącym papierosów. 
Ale nie! po co przestrzegać to? Przecież nie ma kar, nikt tego nie pilnuje.
Po prostu mnie wkurza takie zachowanie. W ogóle moje zdanie na temat papierosów to jest chyba jasne: dla mnie to marnowanie kasy i trucie organizmu. Nie uznaję tego, to żadna przyjemność. Żółkną zęby, ubrania śmierdzą i tyle. Młodzież często sięga po papierosy na dyskotekach i innych imprezach głównie po to, by zaimponować. A potem się tak to podoba, że muszą więcej. Jak dla mnie - głupota!
Nie mam nic do ludzi palących, to w sumie przecież ich sprawa, ale zdanie każdy może wyrazić, a ja mówię otwarcie, co myślę ;)












Na pierwszym zdjęciu jestem z Ronnie we wtorkowy poranek przed występem, który okazał się jedną wielką lipą i tyle...
Druga, trzecia i czwarta fotka to ja ;P A reszta to Bruno i Brajanek ;]

______________________
Ten tydzień był wyjątkowo pechowy. Poniedziałek - zgoda, wtorek - krótkie cześć, środa - autobus jak zwykle się spóźnił, czwartek - to i tak za mało dla mnie, piątek - rano pojechały trzy autobusy, kiedy mi zależało na tym jednym jedynym akurat!..

Cya ;)

6 komentarzy:

  1. zdanie co do papierosów mam podobne.po co wydawac masę kasy na coś co potwornie śmierdzi i skraca ci życie?czysty bezsens,zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierosów też nie rozumiem ;D A pierwsze zdjęcie jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz racje ;) słodkie kociaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie kotki, rudasek ! <3 CO do palenia - ja ogólnie jestem antysmoking i wszyscy znajomi sie na mnie denerwuja, bo przy mnie po prostu palenia nie ma. Jak ktoś wyciąga przy mnie papierosa i go zapala to mu go wyrywam z ust albo coś. Siłą rzeczy potem musimy to wdychać i biernie sie truć!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.