Obserwujesz?

piątek, 2 listopada 2012

BLE BLE BLE...

Hej,

nieczęsto gustuję w angielskich utworach, ale tę piosenkę uwielbiam:


Na pewno znacie ;))

Dziś mam dla Was mnóstwo zdjęć swoich i mojego kota Lolka.

Ja w piżamie:


_____________________________________





______________________________________






Lolek:









 A tutaj z Brajankiem:



Najnowszy katalog Oriflame, a kolejne zdjęcie moje zamówienie:



 Paleta, której używam do malowania:




Planowałam dziś jechać do CCH, żeby sobie kupić bilet na listopad i ewentualnie połazić jeśli sklepy są wgl dzisiaj otwarte. Ale nie chciało mi się i tak, więc siedzę w domku, słucham muzyki, czytam ''Mistrza i Małgorzatę''. Jestem na setnej stronie i dopiero zaczyna się coś dziać... Przynajmniej dla mnie ;) Ale książka nie najgorsza.

__________
Niedługo święta. No, może nie tak niedługo, ale jeszcze trochę. A poza tym, czas teraz tak szybko leci... Mam nadzieję, że tegoroczna zima nie będzie taka straszna. Niech jest mroźna, ale żeby nie padało tyle śniegu! ;P Moje świąteczne życzenie, hehe ;)

Czy chcielibyście zobaczyć jakiś outfit? 

Tak sobie myślałam, czy może zrobić coś takiego, ale jakoś nie jestem przekonana. Lubię u innych oglądać ;)

Mandarynki kojarzą mi się ze świętami... Czy tylko mi? ;) Uwielbiam je jeść, a zwłaszcza, gdy są takie słodkie.

W poniedziałek idę ubrana na gala, ponieważ mamy bardzo ważną uroczystość z okazji ''XXX rocznicy wojskowych obozów internowanych''. Tradycyjnie zakładam czarną spódniczkę, białą bluzkę z paskiem w pasie, czarne rajstopy i kozaki. Nic specjalnego. 
A i tak będę tylko do 14 na auli.;/  

Postanowiłam Wam więcej zdjęć wrzucać, ponieważ wiem, że i tak mało kto czyta moje wypociny ^ ^

Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Super wyglądasz, chętnie obejrzę jakiś outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny kociak;)

    ja poproszę jakiś strój dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowny kolor oczu. <3
    a Brajanek podbił moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodki kociak *-*
    fajny blog! ;) zapraszam do siebie:
    http://kingssandqueens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki kotek :) śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia <3 kot też jest uroczy:)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your blue eyes and the lip color. What color is on your lips?
    And that eyeshadow palette looks great. Is that oriflame?
    And looking forward for your outfit posts... :)
    Do drop by my blog sometime and if you like it, do follow too! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.