Obserwujesz?

sobota, 10 listopada 2012

IMMORTAL

Hejcia ;)

Dzisiaj ciężki dzień, ponieważ nagrywałyśmy z Anią filmik do szkoły na religię i na historię. Także trzeba było wstać wcześnie, sprzątnąć, no i nagrać. Strasznie dużo czasu to zajęło... Przebieranie się, malowanie, samo nagrywanie itp. ;P

Wrzucę Wam więcej fotek po premierze dopiero jak wystąpimy w szkole, żeby inni nie zobaczyli, a dzisiaj tylko jedno zdjęcie z naszego filmu ''Immortal'':



Na jednym z filmików wystąpił też Zeusek, którego nie było od lipca, ale wrócił w środę. Coś niemożliwego.
Na zdjęciu ja z nim:





Ostatnio zmieniłam grzywkę. Bo zawsze mam na prawą stronę, a tu na lewą:




I jak lepiej?

Wracając ze szkoły udało mi się uchwycić niebo w takiej odsłonie:





Buziaki, pa;*

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award.:) Więcej u mnie na blogu.:33

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie okulary ;) dodają Tobie uroku :) co do grzywki... jak się lepiej czujesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.