Obserwujesz?

czwartek, 1 listopada 2012

CZY TE OCZY MOGĄ KŁAMAĆ?

Oczywiście, że nie ;)

Hej!

Dzisiaj Wam pokażę, jaki kolor wyszedł po farbowaniu i jak pomalowałam dziś oczy. Niestety jutro zrobię poprawkę, bo złe światło nie pozwoliło mi uchwycić prawdziwego koloru cienia... I ten ze zdjęcia, które pokażę Wam teraz, różni się trochę od rzeczywistego ; /

Najpierw włosy:




A teraz oczy:






No i to tyle na dzisiaj.

Rozpoczął się listopad... Jeszcze trochę i Nowy Rok... 2013! Wy też w to nie wierzycie? Ten czas mija za szybko.

Jak spędzacie ten długi weekend?

Cya ;* 


PS. Nie zwracajcie uwagi na moje niewyrwane brwi.. ;D

7 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten kolor. I masz bardzo ładne oczy :D :*

    Obserwuję :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wygląda bardzo ciekawie :)

    Dzięki za miły komentarz! To jest mój naturalny kolor włosów. Jeszcze nigdy nie farbowałam włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie zwracam na brwi chyba ze ktoś ma jedną hahaha :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor!
    tak, tam jest kotek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki ładny kolorek włosków ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.