Obserwujesz?

piątek, 30 listopada 2012

ANDRZEJKI

Hej

To, że dziś są Andrzejki, wie chyba każdy. W podstawówce zawsze sobie wróżyliśmy na dyskotece i najwięcej śmiechu było właśnie przy wróżbach. W gimnazjum tego nie było... 

Do wróżb podchodzę z dystansem. Myślę, że to raczej powinna być forma zabawy niż poważne sprawy brane całkiem na serio. 

Wróżycie sobie?

__________________________
Gdy wrócił Zeus, Lolek się wyniósł z domu i w ogóle go nie ma... Mam nadzieję, że wróci i że nic mu nie jest. 
W związku z tym oglądałam sobie zdjęcia moich pupilów i zamieszczam Wam kilka zdjęć:

Rudy

Morus



Ja i Mały

Rudy

Xena i Zeus

Rudy

Lolek

Xena




Zdjęcie, na którym jestem ja i kot Mały zrobione było, jak chodziłam do 1 gimnazjum ;)

Kocham zwierzęta. Może nie wszystkie tak samo... Pająków się boję, więc tak, zabijam je, jeśli któremuś uda się w ogóle dostać np. do mojego pokoju. 
Do kotów bardzo się przywiązuję, zwłaszcza, że dużo czasu im poświęcam. Chciałabym mieć takiego prawdziwego lwa albo tygrysa i móc go głaskać, przytulać, bawić się z nim. 
Psy też lubię, ale mniej, sama mam dwa duże na zewnątrz. 
Od dawna już myślę o tym, by w przyszłości spełnić swoje marzenie i założyć schronisko dla zwierząt albo chociaż gdzieś pomagać itp. jeśli chodzi o zwierzaki. Jestem przeciwna biciu, głodzeniu i nękaniu tych bezbronnych istot. 
Zwierzę potrafi się na swój sposób odwdzięczyć, gdy np. przygarnie się go do domu. 





Cya ;)

8 komentarzy:

  1. słodkie kociaki :) co do pająków- nienawidzę! obrzydliwe :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie bardziej wolę psy, kotów się boję, ale też je kocham :d Jak każde zwierzęta :) Też bym chciała założyć schronisko, albo jakąś organizacje, a jak na razie dążę do tego by zostać weterynarzem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, kocham kociaki :)
    Ja jeszcze w gimnazjum wróżyłam ze swoją klasą- świetna ZABAWA :).
    Teraz w LO już sobie nie wróżymy, nawet w tym roku darowałam sobie z wróżeniem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog - OBSERWUJE!
    zapraszam do mnie na :
    http://mercuess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejkuuu ile pieknych kocich zdjęc <3 padłam :) no i ty śliczna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wiem dlaczego tak bardzo lubisz koty.. to twoi jedyni przyjaciele... Am sory, prawie zapomniałam - jest jeszcze Ronnie.. ale to w sumie to samo co koty ;) głupie i fałszywe :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.