Obserwujesz?

piątek, 12 października 2012

WEEKEND

Hej!

Nareszcie weekend! Trzeba wypocząć ;D
Lekcje były skrócone, więc jestem wcześniej w domu. A tak to dopiero bym wracała ;P

Cały czas nacieszam się długimi włoskami:







W sumie, to nie wiem, czy kupię kolejne pasemka, bo one szybko się plączą.. I nie wiem, czy by się na pewno nadawały do chodzenia tak o! ;D 

Jak myślicie??
_______________________
Bruno i Brajanek rosną:






Siedzę sobie wczoraj wieczorem i w taki oto sposób słońce zachodziło:



Co prawda, mój aparat trochę przyciemnił całość, ale w niewielkim stopniu :)

Mój Lolek skończył dziś 3 latka ;D
Dostał prezent nawet:



Smakowało mu raczej, bo się oblizywał ;]

_______________________
Lubicie krokiety?




A w ten sposób wyglądam w moich naturalnych, krótkich włosach:




Oczywiście cały czas piję herbatę ze skrzypu polnego. Smak okropny, ale cóż! ;)

Weekend - właśnie... Ja w domu, a Wy? 

Cya;*

11 komentarzy:

  1. jakbyś miała więcej to by to naturalniej wyglądało :) ale teraz też jest ślicznie :) Nie ma to jak z dnia na dzień z krótkich włosów mieć długieee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci z tymi doczepianymi włosami. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne koty i śliczne zdjęcia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie bejbe
    www.ronniek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w poniedziałek mam skrócone lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog ;)

    obserwuję , liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, rewelacyjna fota tego zachodu słońca! A co do weekendu, to niektórzy muszą iść do pracy ;-)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta fota z zachodem jest dobra
      ale nie wrzucaj zdjęcia swojej twarzy bo ja właśnie jem obiad :/

      Usuń
  8. Oj bardzo lubię krokiety :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka ? co to jest , po ustawiasz tą muzykę , jak ja chce posłuchać to włączam radio , a nie twojego bloga :/
    Byłem sympatykiem twojego bloga , ale za muzykę w tle masz u mnie wielki minus :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja bym chciała naturalnie mieć takie długie włosy ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.