Obserwujesz?

niedziela, 14 października 2012

UNDE MALUM

Hej.

Typowy, jesienny, niedzielny wieczór... Za oknem szaro, buro, chłodno... Nic się nie chce!

Chyba będę miała katar, coś tak czuję... I w ogóle dziś nie najlepiej się czuję. Ogólnie ok, ale jakoś senna jestem XD

Ostatnio zakupiłam kolejne maseczki z Rossmana. Tak się zastanawiam, czy uzupełnią zapasy, jak się skończą? Bo tam mało ich zostało w tym opakowaniu i nie wiem czy to mają tylko to wyczerpania zapasów... To by było okropne ;D

Tak dzisiaj mnie natchnęło na wspomnienia i oglądałam sobie stare zdjęcia. Mam dla Was jedno z Ronnie na zakończeniu pierwszej klasy liceum [w zasadzie, to było po zakończeniu]:




Mam nadzieję, że mnie nie zabije za to foto ;D

I tak sobie można w nieskończoność rozmyślać, że ten czas naprawdę szybko leci. Idealnie pamiętam mój pierwszy dzień w liceum i zajęcie miejsc dla nauczycieli... ;D Dobrze, ze nikt tego nie pamięta, wtedy nikt jeszcze mnie i Ani nie znał. 
W ogóle na początku wszyscy tacy inni, nowi... A teraz to mi się wydaje, że osoby z klasy znam już taaak długo ;) 
A czasami bym wróciła do gimnazjum jak siedziałam w ławce z drugą Anią... To było mocne ;) A liceum to nie gimnazjum. Chociaż...

Mój specyfik na przeziębienie - czosnek ;)
A Wasz?

Cya ;*

9 komentarzy:

  1. Ja czekam na złotą jesień, ale nie ma jej u mnie jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskei zdjęcie :D Czas strasznie szybko leci :c
    Fakt liceum to nie gimnazjum mimo, że jestem w 1 liceum dopiero to już widzę różnicę..
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aweeeeesome, my dear!!!

    Have a wonderful week!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, bede wpadac czesciej. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie zdjęcie :) Ja jeszcze uczęszczam do gimnazjum - niestety ostatni rok. Nie wiem, jak przeżyję rozstanie z moją kochaną klasą :(
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czosnek, do potrwa dla smaku, a na przeziębienie herbatka z miodem i cytrynką, albo z sokiem malinowym i cytrynką:))) aż czasami dla niej lubię być przeziębiona:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcie.
    obserwuje
    www.marylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i liczę na to samo. juliabloger.blogspot.com
    Fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.