Obserwujesz?

poniedziałek, 29 października 2012

UKOCHANA PIOSENKA

Hej.

W sumie to tylko po to piszę, by się z Wami podzielić tym, że w końcu znalazłam piosenkę, którą szukałam całą wieczność. 
Dostałam linka pare lat temu od kumpla, no i ta było ok, aż ktoś nie usunął jej z yt. Dziś ją znalazłam.
Dla mnie jest cudowna i sprawia, że serce bije mi szybciej, nie wiem czemu, ale po prostu głos tego, co śpiewa, melodia... 
Posłuchajcie, jeśli jesteście ciekawi:


Nie zrażajcie się tym, że tekst jest po niemiecku, wsłuchajcie się w melodię.. ;)

Jaka jest Wasza ponadczasowa piosenka? 

Cya ;*

2 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=txBfhpm1jI0 <3 moja ponadczasowa piosenka :)
    + fajny blog obserwuję i zapraszam do siebie jak ci się spodoba może też zaobserwujesz;)
    http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wale, co to za muza..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.