Obserwujesz?

sobota, 27 października 2012

PROJEKT DENKO I ULUBIONE ZAPACHY

Hej!

Powracam do Was po tygodniu tak jak obiecałam. 

Jak mówi tytuł - przedstawię dzisiaj kilka produktów, które zużyłam w ostatnim czasie.
To nie jest tak, że wszystkie kosmetyki, które przedstawię zużyłam np. w ciągu miesiąca. Niektóre starczały na dłużej.

Po pierwsze:




 W Rossmanie to cudo kosztuje chyba 15zł. Ja kupiłam to będąc w Anglii i starczyło mi na ok. 2,5 miesiąca. Bardzo dobrze oczyszcza twarz, a w połączeniu z:




daje bardzo dobry efekt! ;) Dla osób, które mają problemy z pryszczami itp. polecam!
Maseczki kosztują 1,99x7,5ml w Rossmanie, także warto kupić. Ja je stosuję codziennie od sierpnia, także trochę ich zużyłam, ale dla efektu warto być cierpliwym.

To jeśli chodzi o twarz, a teraz ząbki:




Nie wiem, czy ten produkt jest dostępny w Polsce. Płyn do płukania starczył mi gdzieś do połowy września, pasta w sumie też. Do tego zestawu była jeszcze szczoteczka ;P
Czy pasta wybiela? Nie wiem, nie zauważyłam jakiegoś super wybielenia, ale świetnie się pieni i odświeża ;)

Włosy:




Chyba nie muszę tu dużo pisać. Najzwyklejszy w świecie szampon dla dzieci Bambi. Jestem już w połowie drugiej butelki.
Trzy miesiące bez prostownicy + Bambi = trochę mocniejsze włosy. Prostownica służy mi tylko teraz do grzywki, czyli w sumie to jak nic.. ;P

Ciało:





 To też żadna nowość. Żele pod prysznic z Lidla, które są bardzo wydajne, ładnie pachną, dobrze się pienią. I to tyle. Myślę, że to jest bez różnicy, czy kupić żel za 20zł, a za 2zł. I tak się zużyje, a służy po to, żeby umyć.

Antyperspirant też się raczej do ciała zalicza. Wiele Wam o nim nie powiem, bo co tu dużo gadać. Kosztował chyba 6-7zł jak to w Oriflame, zapach ma naprawdę fajny ;)) W miarę wydajny.

Roletka z Avonu Eternal Magic. Zamieniłam się na nią z Anią za kolczyki kiedyś. W ogóle to lubię roletki, podręczne, ładnie pachną ;) W cenie od 8-13zł można dostać.


Paznokcie:


 Kupiłam ją chyba w kwietniu. 8-9zł jakoś. Bardzo fajna i faktycznie odżywia paznokcie. Nie używam już jej z miesiąc, bo - jak widać - już jest niedobra. Mało jej tam zostało, ale i tak do wyrzucenia, nie da się nią malować paznokci. 
Dzięki niej moje paznokcie są mocniejsze, nie łamią się, są twarde. Warunek: regularne stosowanie przez dłuższy czas.



________________________________

A teraz, jak w temacie, moje ulubione zapachy. 


Na pewno znacie je, więc dopowiem tylko, że aktualnie jeszcze używam roletki Pur Blanca ;)

No i to tyle. Bez szału, bo to nie są kosmetyki za milion dolarów. 
Dla mnie, to czasami bez sensu jest kupowanie żelu pod prysznic za 10zł nawet, no chyba, że duża butelka czy coś. Bo to chodzi o to, żeby się umyć, a nie coś tam... Nieprędko pojawi się kolejny taki projekt, bo obecnie mało używam różnorodnych rzeczy. Ewentualnie jak skończę Bambi, to pewnie poszukam jakiegoś szamponu, którego jeszcze nie używałam. 

_________________________________
A na koniec jeszcze chciałabym Wam podziękować za wszystkie wejścia, których liczba ciągle rośnie ;) I za 32 obserwatorów szczególnie. Miło, że ktoś zagląda tu, każde wejście mnie niezmiernie cieszy ;D

Czy miałyście jakiś kosmetyk z tych, które pokazałam? Jak się u Was sprawdził?

Cya ;*


11 komentarzy:

  1. z avona perfum mam identyczny i jeszcze mam mango polecam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon bambi przepięknie pachnie <3 mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zuużycia ;) i w ogóle mam mase tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam żadnego z tych produktów :D
    ale ciekawi mnie efekt szamponu na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą mgiełkę z Avon'u. Jest zdecydowanie moją ulubioną, a posiadam jeszcze arbuza i granacik :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko ale muszę przyznać że nie miałam żadnego produktu ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, Bambino, jak dawno nie widziałam tej butelki. Gdzie teraz można dostać ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystkie mgiełki z Avon'u, świetnie pachną ;D
    + żele pod prysznic z Lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny review :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne niektóre te produkty :) może ja też sobie zrobię akcje Denko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie ;) niestety nie miałam nigdy tych rzeczy co pokazałaś, używam innych ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.