Obserwujesz?

niedziela, 7 października 2012

NIESZCZĘŚCIA CHODZĄ PARAMI

Witam. 

Późna niedzielna pora, ale nie za późna by dodać post. 

Kolejny weekend minął... Bardzo szybko! Tak już jest zawsze. Dziś nic specjalnego.
Ostatnio podobają mi się oczy pomalowane fioletowymi cieniami. Ja nie maluję się codziennie, ale kilka inspiracji:







Które Wam się zdjęcie najbardziej podoba? ;)

_____________________
Chyba każdy z nas był kiedyś zakochany albo zauroczony...

Miłość

Te larwy
znowu w moim
żołądku!

Nie zniosę tego
dłużej...

Co z tego,
że ktoś o tym marzy?
Rozdwojony wybór
jak zawsze
złą odpowiedzią,

On się śmieje 
z głupoty naiwnych
ludzi! Czy taka jest 
Miłość?

Zaczęłam czytać ''Mistrza i Małgorzatę''... Ja i lektury Xd
Nie no, niektóre książki są naprawdę interesujące, ale to musi temat mi - czytelnikowi - pasować.

Cya ;)

5 komentarzy:

  1. Też się powoli zakochuje w tego typu makijażach . : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu agnieszka i jej super wiersze na bardzo niskim poziomie , to co koło dupy ci lata ,piszesz i po chuj to pisać , Te wersy nie trzymają się kontekstu . Co do do chuja ma być ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebyś wiedział / a, że naprawdę super ..
    Zazdrosny / a jesteś? ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrz i Małgorzata jest całkiem ok :)
    mi sie najbardziej podoba 1 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.