Obserwujesz?

sobota, 20 października 2012

KRÓTKA RECENZJA

Cześć wszystkim.

Dzisiaj post dla dziewczyn, zresztą jak prawie zawsze ; P

Ostatnio Wam przedstawiałam produkt Silk Beauty, jest to antyperspirant z Oriflame.



Otóż, napisałam w poście wtedy, że dam Wam znać jak się sprawdza, ponieważ w katalogu zapewniano, że osłabia odrastające włoski. I tak też jest! ;)
Niedrogi kosmetyk, bo mieści się w 10zł. Ładnie pachnie, co prawda nie zmniejsza pocenia itp. ale np. nie zostawia białych śladów.
Mogę go zatem Wam polecić ;]

Ostatnio obczajałam szamponetki w Asterze i Naturze. Chyba sobie pofarbuję.. Ale może dopiero na święta. Tylko nie wiem, który kolor. Te są moim celem:





Miedź wychodzi na moich włosach ciemna dosyć, nawet mam stare foto:


A jeśli chodzi o szamponetki z Mariona to są całkiem spoko i nie niszczą włosów. Jak farbuję, to trzymam godzinę, potem myję włosy i kolor jest trwały. Jedyny minus - po każdym myciu ręcznik jest kolorowy ;D


Te pomarańczowe pasemka wyszły na skutek tego, że miałam blond pasemka ^ ^

Moja odżywka do rzęs z Natury:

Używam ją jakoś od czerwca. Kupiłam w Naturze, dałam blisko 10zł. Nie jest zła ;) Po paru miesiącach używania, mogę powiedzieć, że rzęsy są mocniejsze - to na pewno!
Aha, no i zrezygnowałam z tuszu. Może nie całkowicie, ale używam baaardzo rzadko.
Posiadam ten ze zdjęcia:







Dostałam go na urodziny od Ani, a jeśli chodzi o cenę, to w Naturze  kosztuje chyba 9,90zł.. Albo 13zł. Coś tak mi się kojarzy.
Polecam Wam go, bo fajnie wydłuża i pogrubia rzęsy i nie zostawia grudek.


No i miała być krótka recenzja, a narodził się dłuższy post ;D

Piszcie, który kolor szamponetki mi radzicie, który by mi pasował. Jak ktoś nie wie jak wyglądam, to odsyłam TUTAJ

Jak Wam mija sobotni wieczór? ;)

Cya ;*




6 komentarzy:

  1. Szamponetki podobno niszczą włosy. Ja bym nie ryzykowała :) Fajna ta kosmetyczka!

    Jeśli spodobał Ci się tag to z chęcią przeczytam go u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyczka , fajny błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainwestuję chyba w tą odżywkę :) A co do kolorku, to ja bym postawiła na kasztan :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek ta miedź :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow bardzo fajny review!:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie jestem zwolenniczką szamponetek ... odpycha mnie to że kolor schodzi z włosów i nieestetycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.