Obserwujesz?

środa, 3 października 2012

DŁUŻSZE WŁOSKI?

Hej ;)

Dzisiaj będzie krótka notka i pare zdjęć.
Jak wiecie, ostatnio podcinałam znów końcówki, moje włosy są nadal krótkie. Wpadłam na pomysł, aby je przedłużyć. Oczywiście nie u fryzjera, a samemu! ;)
U kogoś na blogu o tym również czytałam, niestety, to było jakiś czas temu, więc nie powiem Wam gdzie...

Wiadomo, że efekt może nie być ten sam. Wczoraj kupiłam jedno pasemko tak z ciekawości i zobaczcie sami. Sorki za mój strój na zdjęciach, ale to było przed spaniem ;P






Dziś kupiłam jedno większe pasmo, ale to jednak za mało i tak.

Zastanawiam się, czy kupić więcej? 
Co myślicie, dziewczyny? Brzydko? Fajnie? 

Poza tym, dziękuję Ani i Ronnie za dzisiejszy wypad ;) 
Było super ;* W piątek powtórka! 

Buziaki, cya ;*

11 komentarzy:

  1. lovely pics :)
    would you like to follow each other?

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. you look cute :)

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokup więcej pasemek bo z jednym to ciężko stwierdzić, ale wydaje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good evening, my love :)

    Great-great post!

    Thank you so much for your comment. Try to follow me again, cos you are not on my gfc. I will follow you back imediatly.

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądają !:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie :) Pasują Ci długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :) Pasuja Ci dlugie włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.