Obserwujesz?

sobota, 6 października 2012

BEZ POWTÓRKI

Cześć! :)

Dla mnie sobota zaczyna się po 12 w południe. 

Wczoraj dzień pełen złości i szczęścia. Nie lubię jak pada deszcz i jak jest zimno, szaro, ponuro. Wtedy mnie wszystko wkoło wkurza. Ale w szkole się rozweseliłam. Na wf-ie było super ;) 
Sport jest dla mnie relaksem. Jestem zła - muszę się ruszać, cokolwiek - pobiegać, potańcować itp. 

Dzisiaj notka bez szczególnych jakichś tam dodatków. 

Mam zdjęcie z wakacji jak Ania była u mnie i jak ją malowałam:


Gdybym wstawiła całe foto, Ania chyba by mnie zabiła ;D

Dokupiłam kolejne pasemko do włosów, trochę szersze i wygląda to tak:




I jak?
________________________

Wstaję do szkoły o 6 i mam 40 minut na wszystkie poranne czynności od porannej toalety aż po założenie plecaka i wyjście z domu. Dzień już jest coraz krótszy. Jeszcze niedawno jak wychodziłam na autobus, to było jasno, a teraz prawie jak noc.

Zawsze i wszędzie warto mieć ze sobą aparat:




Muszę porobić dzisiaj chociaż trochę lekcji. Gdzie się podziały te czasy, gdy uczyło się dzień przed sprawdzianem? ;D

Aaa, piję herbatę ze skrzypu. Okropieństwo! Gorsza w smaku jak tamta z bratka. Ale to nic! Będę ją pić, zapłaciłam za nią. A może jak raz się okaże dobra na moje włosy.
Kończą mi się maseczki, trzeba będzie zakupić kolejne ;) Polecam, polecam, polecam! 




 Jest dostępna w Rossmanie w bardzo korzystnej cenie, a stosowana codziennie daje efekty ;) 

Zapuszczam włosy teraz. Podetnę końcówki dopiero po Nowym Roku. Kilka dni temu rozpoczęłam drugą butlę Bambi ;DD Jak ją skończę, kupię olejek rycynowy dopiero. Teraz testuję pyszną herbatkę ;P

Cya ;*

10 komentarzy:

  1. Och ten błękit przypomniał mi o morzu i lecie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci w dłuższych włoskach :) a makijaż fajny chociaż zrobiłabym jeszcze do niego kreskę eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im więcej pasemek tym coraz lepiej wyglądasz :)
    Bardzo ładny makijaż zrobiłaś ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. SIEMANO. ŚWIETNA FOTA. RZECZYWIŚCIE WARTO MIEĆ APARAT PRZY SOBIE CZASEM

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zrobiłaś ten makeup:)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No Aga !! Śliczny makijaż! <3 Chyba się do Ciebie zgłoszę, jak w styczniu na studniówkę będę szła. ;P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.