Obserwujesz?

środa, 31 października 2012

KASZTAN

Hej ;)

Wiem, że miałam tego nie robić, ale pofarbowałam włosy! Dzisiaj kupiłam szamponetkę w kolorze kasztan.







Nie pokażę Wam jednak jak wyglądam, bo jest już późno i musiałabym zdjęcie zrobić w świetle dziennym, żeby ładne wyszło. Jutro Wam pokażę, a jak ktoś nie wie jak wyglądają moje naturalne to:




Rozważałam też zakup miedzi, ale jednak mam za ciemne włosy. 
Na szamponetki z Marion nie narzekam, są fajne i jakoś nie zauważyłam, żeby moje włosy były po nich zniszczone.  
A po nałożeniu trzymałam ponad godzinę.

Jedziecie jutro na groby itp.?

Pa;*

poniedziałek, 29 października 2012

UKOCHANA PIOSENKA

Hej.

W sumie to tylko po to piszę, by się z Wami podzielić tym, że w końcu znalazłam piosenkę, którą szukałam całą wieczność. 
Dostałam linka pare lat temu od kumpla, no i ta było ok, aż ktoś nie usunął jej z yt. Dziś ją znalazłam.
Dla mnie jest cudowna i sprawia, że serce bije mi szybciej, nie wiem czemu, ale po prostu głos tego, co śpiewa, melodia... 
Posłuchajcie, jeśli jesteście ciekawi:


Nie zrażajcie się tym, że tekst jest po niemiecku, wsłuchajcie się w melodię.. ;)

Jaka jest Wasza ponadczasowa piosenka? 

Cya ;*

sobota, 27 października 2012

PROJEKT DENKO I ULUBIONE ZAPACHY

Hej!

Powracam do Was po tygodniu tak jak obiecałam. 

Jak mówi tytuł - przedstawię dzisiaj kilka produktów, które zużyłam w ostatnim czasie.
To nie jest tak, że wszystkie kosmetyki, które przedstawię zużyłam np. w ciągu miesiąca. Niektóre starczały na dłużej.

Po pierwsze:




 W Rossmanie to cudo kosztuje chyba 15zł. Ja kupiłam to będąc w Anglii i starczyło mi na ok. 2,5 miesiąca. Bardzo dobrze oczyszcza twarz, a w połączeniu z:




daje bardzo dobry efekt! ;) Dla osób, które mają problemy z pryszczami itp. polecam!
Maseczki kosztują 1,99x7,5ml w Rossmanie, także warto kupić. Ja je stosuję codziennie od sierpnia, także trochę ich zużyłam, ale dla efektu warto być cierpliwym.

To jeśli chodzi o twarz, a teraz ząbki:

niedziela, 21 października 2012

WYMYŚLIŁAM CIĘ NOCĄ PRZY BLASKU ŚWIEC

Witam! ;)

Budzę się koło dziewiątej rano i szaro za oknem... Mgła utrzymuje się cały dzień:




Wczoraj było tak pięknie! 

Czy Wy też lubicie surówkę z białej kapusty?



Miałam już ostatnio wrzucić kolejny wiersz, ale zapomniałam. Więc macie:

sobota, 20 października 2012

KRÓTKA RECENZJA

Cześć wszystkim.

Dzisiaj post dla dziewczyn, zresztą jak prawie zawsze ; P

Ostatnio Wam przedstawiałam produkt Silk Beauty, jest to antyperspirant z Oriflame.



Otóż, napisałam w poście wtedy, że dam Wam znać jak się sprawdza, ponieważ w katalogu zapewniano, że osłabia odrastające włoski. I tak też jest! ;)
Niedrogi kosmetyk, bo mieści się w 10zł. Ładnie pachnie, co prawda nie zmniejsza pocenia itp. ale np. nie zostawia białych śladów.
Mogę go zatem Wam polecić ;]

Ostatnio obczajałam szamponetki w Asterze i Naturze. Chyba sobie pofarbuję.. Ale może dopiero na święta. Tylko nie wiem, który kolor. Te są moim celem:

piątek, 19 października 2012

BŁĘKIT NIEBA

Hejka ;)

Pięć dni mnie tu nie było... Za to są piątki w dzienniku, hehe ;D

Mieliśmy iść dzisiaj do Azji, ale przepadł nam ostatni wf i mi autobus nie pasował. A szkoda, ale Ronnie mówiła, że pójdzie sama. 

Poza tym mieliśmy dzisiaj wolny angielski, ponieważ pani profesor nie było. W tym czasie pomalowałam Ronnie:








Już ostatnio Wam pokazywałam tak samo pomalowane oczy u Ani ;) Bardzo podoba mi się ten motyw... ;]

A Wam się podoba? ^ ^

Cya ;)

niedziela, 14 października 2012

UNDE MALUM

Hej.

Typowy, jesienny, niedzielny wieczór... Za oknem szaro, buro, chłodno... Nic się nie chce!

Chyba będę miała katar, coś tak czuję... I w ogóle dziś nie najlepiej się czuję. Ogólnie ok, ale jakoś senna jestem XD

Ostatnio zakupiłam kolejne maseczki z Rossmana. Tak się zastanawiam, czy uzupełnią zapasy, jak się skończą? Bo tam mało ich zostało w tym opakowaniu i nie wiem czy to mają tylko to wyczerpania zapasów... To by było okropne ;D

Tak dzisiaj mnie natchnęło na wspomnienia i oglądałam sobie stare zdjęcia. Mam dla Was jedno z Ronnie na zakończeniu pierwszej klasy liceum [w zasadzie, to było po zakończeniu]:




Mam nadzieję, że mnie nie zabije za to foto ;D

I tak sobie można w nieskończoność rozmyślać, że ten czas naprawdę szybko leci. Idealnie pamiętam mój pierwszy dzień w liceum i zajęcie miejsc dla nauczycieli... ;D Dobrze, ze nikt tego nie pamięta, wtedy nikt jeszcze mnie i Ani nie znał. 
W ogóle na początku wszyscy tacy inni, nowi... A teraz to mi się wydaje, że osoby z klasy znam już taaak długo ;) 
A czasami bym wróciła do gimnazjum jak siedziałam w ławce z drugą Anią... To było mocne ;) A liceum to nie gimnazjum. Chociaż...

Mój specyfik na przeziębienie - czosnek ;)
A Wasz?

Cya ;*

sobota, 13 października 2012

TESTOWANIE NA ZWIERZĘTACH

Witam.

Temat bardzo kontrowersyjny. 
Obrońcy zwierząt są na nie, a obrońcy życia człowieka są na tak. Większość może nie mieć własnego zdania. 
Faktycznie, to nie jest łatwa sprawa. Na pewno nikt z nas nie chciałby, by testowano na naszym pupilu leków na raka, ale z drugiej strony, nie chciałby też nikt, by leki testowano na naszych najbliższych - na ludziach. 
I tu jest haczyk... Bo można wyciągnąć wniosek, żeby w ogóle nie testować. Ale czy to możliwe? Niezbyt. Szczególnie jeśli chodzi o leki, które ratują zdrowie i życie. 

Ten temat nie opuszcza mnie od ostatniej lekcji biologii, na której zaczęliśmy genetykę. 
Jestem przeciwko temu, by przeprowadzać eksperymenty na zwierzętach. Pani mówiła, że na studiach musiał każdy przynieść żabę i ją zabić, żeby móc potem ją badać itp. 
Dla mnie to okrutne! 
Ktoś by z drugiej strony powiedział - 'zabijasz pająki. to jest okrutne!'

Tak, zabijam pająki, bo się ich boję. I wiem, że to żadne usprawiedliwienie. 
Ktoś inny może bać się mrówek, much... 

Wracając jednak do tematu: wiadomo chyba każdemu, że są ludzie, którzy sami się zgłaszają i chcą by na nich testowano różne rzeczy. I ja właśnie to popieram. Uważam, że zwierzęta nie są niczemu winne. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał skrzywdzić mojego kota. I tak samo inne zwierzęta. 
Może jestem zbyt dobra [?], ale czasami chyba postawiłabym się po stronie zwierzaków... Bo ludzie mają rozumek, a coraz rzadziej z niego korzystają. 

Szczerze powiedziawszy, nie zaglądałam do żadnych źródeł wcześniej, by więcej się dowiedzieć na ten temat. Piszę to, co myślę.

Jestem za życiem. Za życiem ludzi i zwierząt. 

Cya.

piątek, 12 października 2012

WEEKEND

Hej!

Nareszcie weekend! Trzeba wypocząć ;D
Lekcje były skrócone, więc jestem wcześniej w domu. A tak to dopiero bym wracała ;P

Cały czas nacieszam się długimi włoskami:


środa, 10 października 2012

wtorek, 9 października 2012

KTOŚ ZAINTERESOWANY?

Cześć!

Nie ze mną związana jest dzisiejsza notka.

Moja koleżanka Marta zajmuje się tworzeniem bransoletek w stylu:



niedziela, 7 października 2012

NIESZCZĘŚCIA CHODZĄ PARAMI

Witam. 

Późna niedzielna pora, ale nie za późna by dodać post. 

Kolejny weekend minął... Bardzo szybko! Tak już jest zawsze. Dziś nic specjalnego.
Ostatnio podobają mi się oczy pomalowane fioletowymi cieniami. Ja nie maluję się codziennie, ale kilka inspiracji:


sobota, 6 października 2012

BEZ POWTÓRKI

Cześć! :)

Dla mnie sobota zaczyna się po 12 w południe. 

Wczoraj dzień pełen złości i szczęścia. Nie lubię jak pada deszcz i jak jest zimno, szaro, ponuro. Wtedy mnie wszystko wkoło wkurza. Ale w szkole się rozweseliłam. Na wf-ie było super ;) 
Sport jest dla mnie relaksem. Jestem zła - muszę się ruszać, cokolwiek - pobiegać, potańcować itp. 

Dzisiaj notka bez szczególnych jakichś tam dodatków. 

Mam zdjęcie z wakacji jak Ania była u mnie i jak ją malowałam:


Gdybym wstawiła całe foto, Ania chyba by mnie zabiła ;D

Dokupiłam kolejne pasemko do włosów, trochę szersze i wygląda to tak:

środa, 3 października 2012

DŁUŻSZE WŁOSKI?

Hej ;)

Dzisiaj będzie krótka notka i pare zdjęć.
Jak wiecie, ostatnio podcinałam znów końcówki, moje włosy są nadal krótkie. Wpadłam na pomysł, aby je przedłużyć. Oczywiście nie u fryzjera, a samemu! ;)
U kogoś na blogu o tym również czytałam, niestety, to było jakiś czas temu, więc nie powiem Wam gdzie...

Wiadomo, że efekt może nie być ten sam. Wczoraj kupiłam jedno pasemko tak z ciekawości i zobaczcie sami. Sorki za mój strój na zdjęciach, ale to było przed spaniem ;P