Obserwujesz?

wtorek, 25 września 2012

UŻYWAŁYŚCIE?

Witam ;)

Mamy wtorek, czyli tydzień szkolny się rozpoczął: sprawdziany, pytanie itp. ;)
Ja jutro będę pisać analizę na polskim rozszerzonym. Zobaczymy, co wyniknie z mojej nauki ;P

Przychodzę do Was z małym zapytaniem.

Czy któraś z Was stosowała olejek rycynowy, np. na włosy?

Nadal rozważam, czy go kupić czy nie. W sumie to niedrogi wydatek, ale chciałabym wzmocnić moje włosy, które przygotowuje na to już od dobrego miesiąca.

Jeżeli używałyście, to napiszcie mi jakie efekty, jak długo trzeba używać i czy efekt się utrzymuje ;)




Cya ;*

15 komentarzy:

  1. Na włosach jeszcze go nie miałam, ale uzywałam na rzęsy. Efekty były i gdybym używała go systematycznie na pewno byłyby o wiele większe. Mam zamiar do niego wrócić, bo rzęsy były po nim mocniejsze, zdrowsze, elastyczne. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywalam na wlosy ale efekty mnie nie zachwycily, uzywalam rowniez na rzesy i jestem jak najbardziej na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz wzmocnić włosy to kup sobie garnier neril;) Używałam przez 3 miesiące i (mimo, iż trochę nieregularnie;p) mam już gęstsze i mocniejsze włosy. A zużyłam może 1/4 butelki. Koszt ok 20zł, ale warto;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nigdy go nie stosowałam więc nie mogę nic napisać na jego temat :(
    :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jasną blondynką i nie miałam odwagi, by stosować go na włosy (słyszałam, że je odrobinkę może przyciemnić a tego bym nie chciała). Jego zastosowanie znajduję jednak jako "odżywka" do rzęs, a także do innych mikstur domowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam go na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uzywalam nigdy tego olejka.ale moze kiedys :D obserwujemy?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosowalam niestety niczego nie zauwazylam ale moze to przez to ze stosowalam go za krotka2,5 msc. Teraz koncze buteleczke nafty kosmetycznej i moim zdaniem widac efekty po miesiacu. Co do obu tych produktow kosztuja w granicach 4-10 zl wiec nawet jak Ci się nie sprawdzi to nic aię nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie tez musze się podjąć tegooooo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. olejek rycynowy polecam na rzesy - fajnie odzywia:) na wlosach nigdy nie mialam....
    jak masz u siebie drogerie hebe to polecam Ci maske na wlosy Kallos latte - jest swietna pachnie przepieknie - koszt 11zl za mega wielkie
    opakowanie 1 Litra!!!! ta maska jest swietna -klasyk- zerknij na recenzje na wizazu -same pozytywy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog
    świetne posty
    zapraszam do mnie a tam rozdanie i dla obserwatorów już nie długo konkursik ze wspaniałymi nagrodami :)
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze mówiąć to nie używałam tego, ani do rzęs ani do włosów :) ale warto spróbować, czemu nie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uzywam czasem ! wlosy szybciej nie riosna ale s amiekkie ! glupio z etrzeba duzo go uzuyc zeby na cale wlosy rozprowadzic i pozniej jest wszytko brudne i ciezko sie zmywa , lepsza jest nafta kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.