Obserwujesz?

piątek, 7 września 2012

TRUSKAWKOWY ROŻEK

Cześć.

Nareszcie chwila na kompa, taka dłuższa. 
Dzisiaj 9 lekcji od samego rana, zaczynając dwiema lekcjami języka polskiego. Dwugodzinny test poskutkował 4+ z zadania domowego ;) Na dobry początek.
Pierwszą klasę liceum zaczęłam 1 z WOS-u na, chyba, 2 bądź 3 lekcji. Jest postęp ;D

Dzisiaj małe zakupy w Rossmanie. Ale naprawdę małe, bo kupiłam moje ulubione maseczki, które polecam wszystkim, co mają problem z syfami:





Polecam, polecam, polecam ;) 

Kupiłam jeszcze dla kotów puszkę z rybami Winston i dwie saszetki, w którym było mięsko; cielęcina i indyk w jakimś tam sosie. W każdym razie Lolo się oblizywał po zjedzeniu saszetki i mruczał. Chyba mu smakowało ;P

Przez całe wakacje nie napisałam ani jednego wiersza. Myślałam, że wena odeszła na dobre. Jednak nie!
Dziś mam dla Was wierszyk, trochę krótki, ale takie właśnie lubię.

Czekać

Śpiewam dla Ciebie
tak głośno tu płacząc
i wiem
słyszeć nie będziesz
mnie nigdy

co nas sprowadza
na taką drogę?
co powoduje
dwukrotną miłość?

minęły noce
i dni jeszcze krótsze
i obok mam Ciebie
to nadal daleko

i mnie odbiera
Ci teraz nieśmiałość
lecz ja poczekam

Można tu nawiązać do przysłowia ''stara miłość nie rdzewieje'' ;)

Co Wy sądzicie na temat poezji w ogóle? Nie lubicie, nie rozumiecie? A może jednak? Tworzycie sami? 
Jestem ciekawa ^ ^

Śmiać mi się dziś chciało na fizyce z tekstów Ronnie i tych jej bezsensownych piosenek. Ale mnie takie rzeczy śmieszą: bezsensowne i głupie totalnie. W ogóle lubię się śmiać i czasem naprawdę ciężko jest mi zachować powagę.. 

Mam nadzieję, że ruszy gazetka szkolna ; D
Dziś się pytałam o to Pani, ale mi powiedziała, że szkoła nie ma kasy na drukowanie. Wspominała coś jednak o Internecie, mhm ;))

No i teraz nawiązanie do tytułu: truskawkowy rożek. Taką miałam dziś ochotę na coś zimnego, więc dokonałam zakupu loda :P I przede mną kupował taki facet, dwa piwa, a sam już tym piwem jechał na kilometr, uch.. ;/ No cóż, a w domu kolejnego lodzika sobie zjadłam. Ale w kubku ;D 

A właśnie: nadałam imiona małym kociakom. 
Rudo-biały kocurek to Brajanek, a buro-biały to Bruno ;D

To tyle na dziś. Jutro postaram się też coś wrzucić ;) 

Mam już 17 obserwatorów! Dziękuję Wam ;* 
I za wszystkie wejścia, i komentarze itp. ;] Ja też odwiedzam Wasze blogi dziubaski.

12 komentarzy:

  1. współczucie 9 godzin, ja naszczęcie 5, i to lajtowych więc prędko leciało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 godzin ;o.
    łoo . xd . Ja mam 7 a do domu wracam o 16 -,- dziwne. ;c
    http://craazy-world.blogspot.com/
    pozostaw jakiś slad. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie czytac wiersze , sprawia mi ro duza przyjemnosc. Niestety sama nie potrafie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piszę wierszy, ale doceniam wysiłki znajomych, którzy się w to bawią - jeden kolega ma już nawet swój własny tomik (chociaż niewydany). Książka (dramat) też całkiem niezły (prezent na urodziny) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 godzin...masakra...
    Ja jeszcze cieszę się wakacjami :)

    Oczywiście zapraszam do komentowaenia i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ was męczą w tej szkole (; powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. wos jest straszny! ale dasz rade! LOVE ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, za odwiedziny :P
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj:) ja też uwielbiam zakupy w Rossmanie, a zwłaszcza moje kociaki, które przepadają za Winstonem:) jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to daj znać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz wiersze i kochasz koty? Witam w klubie :) Pochwal się zdjęciami małych kociaków <3

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jeśli krytykujesz, to uzasadnij ;) "
    Żałosny blog , czytałem całego i uważam że straciłem godzinę mojego cennego życia , ten blog to parodia .
    1.Właścicielka - to jakaś pojebana małolata , o ryju jak jej koty , w dodatku szpanuje tym co kupiła w promocji za 2 złote , to jakieś zjebane kosmetyki do wycierania chuja , weź nie wstawiaj tych biednych kotów bo już są tak pokrzywdzone że mają taką właścicielkę!
    2.O czym ty piszesz , to jest bardziej kiczowate niż te twoje kosmetyki , czytasz czyjegoś bloga żeby potem kopiować to co tam przeczytałaś , a te treści które wymyślasz sama są do dupy , np. legenda o wyciśniętym pryszczu - dramat , albo to jak dostałaś 6 z czegoś tam , za chuj wie co , albo że pierdłaś 3 razy w jeden dzień - to jest żałosne !
    3.Kwestia podlizywania , szukasz ludzi żeby ci komentowali tego bloga który i tak jest zerem , ktoś ci jebnie komentarz że fajnie pięknie , ale tak naprawdę to jest tylko po to żeby się przypodobać żeby mieć więcej "fanów"
    4.Zaśmiecony internet - jakby wszyscy wstawiali by taki szajs to internet byłby jeszcze większym śmieciowiskiem niż teraz
    Pozdro dla wszystkich czytajcych

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.