Obserwujesz?

sobota, 15 września 2012

TAG + NOWE NABYTKI

Cześć ;)

Zostałam otagowana przez http://craazy-world.blogspot.com/

Pytania :

1. Ulubiony sport ?
piłka nożna
2. Ulubiona książka ?
''Koniec wakacji'', ''Buszujący w zbożu''
3. spodnie vs. spódnica ?
spodnie ;]
4. Jak oceniasz się od 1 do 10 ?
6
5. Ulubione miejsce, do którego zawsze chcesz wracać ?
hmm.. nie umiem odpowiedzieć
6. Imiona przyjaciółek ?
Anna
7. Chciałabyś zamieszkać za granicą? Jak tak to w jakim kraju ?
Tak, w Niemczech
8. Conversy czy Vansy ?
vansy
9. Twoje hobby ?
pisanie wierszy, język niemiecki, koty, blog
  10. Ulubiony dzień tygodnia ?
sobota, bo mogę odespać cały tydzień ;)

No oki, tak więc ja taguję:


A o to pytania:

1. Dlaczego piszesz bloga?
2. Co sądzisz o farbowaniu się z blondu na czarny?
3. Twoje marzenie [które możesz ujawnić].
4. Chodzisz do szkoły? Która klasa?
5. Kto wie o Twoim blogu? Co sądzi/sądzą ta osoba/osoby?

A teraz czas przejść do drugiej części posta. Nowe nabytki. Nic wielkiego.
Butów, które Wam pokazywałam, nie kupiłam, bo nie było mojego numeru. Wkurzyłam się trochę.. Jednak pójdę tam jeszcze raz i zapytam czy mają gdzieś jeszcze niewystawione takie 36. 

Ostatnio kupiłam żel pod prysznic. Pachnie jak ten fioletowy cukierek musujący:





A wczoraj zamiast butów pocieszyłam się lakierem do paznokci:





Na paznokciach wygląda jak bezbarwny Xd 

Pogoda ciągle taka nijaka. Raz słońce, raz deszcz. Bez sensu! Nie lubię jesieni, o tym już mówiłam. Czasem nie wiadomo jak się ubrać. 
A w szkole jak zawsze dużo pracy, trzeba się uczyć. Wczoraj na wf-ie biegaliśmy na czas. Dostałam 4+, 6 sekund w tył i bym miała piątkę... W przyszłym tygodniu postaram się to poprawić ;)

Moje kochane kociaki już rosną. Oto one: Bruno i Brajanek:





Od wczoraj są już w domu, Xena się ciągle nimi opiekuje. A Lolo był zazdrosny jak miałam te małe na ręcach hehe ;)

A tutaj króliczek dla cioci:




Wiem, wiem.. To otoczenie nie jest ciekawe ;D Pufka i worek od królika... Ale on jest super i ma taką mięciuśką sierść ;))

Łapcie wierszyk:

Ładny

Jest mały kwiatek
i mały prezent
dla małych dzieci
o małych rozumkach

To nie tylko taki
co się tylko świeci
lecz taki tylko
co cię tylko cieszy

__________________
Aż się prosi, żeby jeszcze jedną strofę dopisać, ale chyba jednak urok tego wiersza jest taki, że w miarę krótki ;) I taki niech zostanie.

Mieliśmy angielski z praktykantem ;P Uhu, ciekawie było. Ciekawe, czy będziemy jeszcze z nim mieć. 

A no to na koniec ja:




Dziwnie wyglądam trochę, bo mam grzywkę do tyłu zaczesaną ;)


Cya ;**

8 komentarzy:

  1. OH fajny tag! Też wolę Vansy:D
    I spoko nabytki.
    Pozdrawiam + obserwuję
    ALicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie delikatne kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten lakier <3
    A zwierzaki boskie :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki slodki zwierzyniec:D kotki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Vansy yyyyy converse o niebo lepsze i jeszcze takie rozowe sa the best sama takie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię piłkę nożną ^^
    A jakie kociaki słodkie! Rudzieleec ♥ Masz jeszcze jakieś zwierzęta oprócz nich?

    PS: Na zdjęciu wyszłaś przeuroczo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne kotki! (;
    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana. ♥

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.