Obserwujesz?

piątek, 28 września 2012

SKRZYP NA WŁOSY I CO JESZCZE?

Cześć :)

Przede wszystkim, chciałabym Wam, dziewczyny, podziękować za rady pod poprzednim postem ;) Są dla mnie bardzo cenne i przeczytałam je uważnie. 

Muszę zaznaczyć, że przekładam olejek na późniejszy etap. Zakupiłam herbatę ze skrzypu polnego. Mam zamiar zacząć ją pić od 1 października. Codziennie jedna saszetka na pół szklanki. Raczej na noc ;) 

Kiedyś jadłam SkrzypoVitę i nie zauważyłam jakichś rewelacyjnych efektów. W sumie, może za krótko ją jadłam... Ponad miesiąc to było. Ale jeszcze w gimnazjum ;P
Poza tym specyfikiem łykałam Silicę, która zadziałała na moje paznokcie. Polecam ;) Są to takie brązowe tabletki, u mnie nie wywołały skutków ubocznych.
Odsyłam do Internetu, apteki jak chcecie wiedzieć więcej ;)

Szybko chcę Wam streścić o tym skrzypie. Na opakowaniu herbatki jest napisane, że ma działanie moczopędne - zupełnie jak przy bratku. Saszetki pachną jak zwykła herbata. Mam nadzieję, że i smak będzie ok. 
Zawsze można się przyzwyczaić. Polecam Wam herbatę z bratka na oczyszczenie organizmu. Warunków jest kilka: rezygnacja z chipsów, kolorowych napoi itp. Żeby zadziałało, trzeba też więcej się ruszać i pić mega dużo wody. 
Jedną saszetkę z bratka na pół szklanki, parzyć 8 minut i wypić. Ostrzegam, że lepiej zatkać nos i duszkiem połknąć. 

I znów się rozpisałam nie na temat.
Herbatkę będę pić planowo przez 30 dni. Zobaczymy, czy to coś da, chociaż wątpię.

Za 30 saszetek zapłaciłam w aptece 4,20zł. A tak się prezentuje opakowanie:



Czy Wy miałyście styczność ze skrzypem? Jakieś efekty? ;]

Jutro szkoła, więc trzeba wyspać się.
Cya ;*

3 komentarze:

  1. O kurde! Ja też to piłam! Niestety, muszę Cię przed tym przestrzec. Odkąd zaczęłam to pić, strasznie zaczęły mi śmierdzieć nogi. Kiedy odstawiłam tą herbatkę wszystko wróciło do normy. Grubo bym się zastanowiła nad tym czy warto ją pić.

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. ja parze skrzyp razem z pokrzywa i słodzę 3 łyżeczki, wtedy nie jest to takie złe w smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś mieć występy na dzień chłopaka może opiszesz jak ci poszło i jak spędziłaś piąteczek

    magda :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.