Obserwujesz?

sobota, 22 września 2012

SILK BEAUTY

Cześć ;)

Kilka dni mnie tu nie było. Powód jest prosty: brak czasu.

Małe pytanko: 

czy któraś z Was używała kosmetyków Silk Beauty? 

Ja zakupiłam właśnie kulkę i narazie co mogę powiedzieć to to, że bardzo ładnie pachnie. 


Dziś pogoda mnie naprawdę wkurzyła! Robię filmik do szkoły na Dzień Chłopaka i dzisiaj musiałam wszystko zrobić, a co mi to utrudniało? Pogoda! ;( Nie miałam dobrego światła itp. Eh... Ale mam dla Was za to różne zdjęcia:



to jest ciasto kokosowe z jabłkami


Xenusia z Brajankiem i Brunkiem
 

ja, ta kokarda na szyi była mi potrzebna właśnie do filmiku ;)

Czy Wam też ten tydzień zleciał jak jeden dzień?


Pozdrawiam Was ;))

Cya ;*

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś smaka na to ciasto! ;>
    pozdrawiam ;*

    baaterflaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam teraz ochotę na ciasto! nie używam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę serię z Oriflame. Teraz mam niebawem wziąć się za test balsamu do ciała takiego w słoiku do skóry wrażliwej, zobaczymy, jak się spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this post so much: these pictures are so nicee!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win your favorite iphone case!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.