Obserwujesz?

niedziela, 2 września 2012

SCHULE

Hej dziewczyny ;)
I chłopacy [jeśli czyta to jakiś, co rozumie płeć piękną Xd]
;)

Wreszcie wymyśliłam sobie strój na 3 września do szkoły. 
A jeszcze dużo pracy mnie czeka ;D Muszę spiłować paznokcie, pomalować je no i inne takie tam.

Czy tylko ja mam taki problem typu ''co założyć..?'', gdy jest jakaś uroczystość? 

Więc tak:

biała bluzka [trochę pomiętolona, jeszcze przed prasowankiem]:



Pod to bluzeczka na ramiączkach [zielonego elementu nie będzie widać]:




I spódniczka z paskiem [może i nie wypada dżinsowej, ale idę do 2 LO, więc ani nie witam tej szkoły pierwszy raz, ani jej nie kończę. cóż Xd]:


Łańcuszek:




I buty [to te, o których pisałam jak byłam na wakacjach u siostry. Wymieniłyśmy się]:





No i tak to się prezentuje.
Mam zdjęcie jak to wygląda na mnie, ale sama je zrobiłam. Wiem, że istnieje samowyzwalacz, ale nie miałam ładnego tła Xd

A więc..:





I co sądzicie? 

Z chęcią zobaczę Wasze stroje na rozpoczęcie szkoły ;)

Chyba obejrzę sobie jakiś film na yt.. Wczoraj [albo przedwczoraj] oglądałam ''Statek miłości''. Śmieszny film ;) Dwóch chłopaków chce się zabawić, wsiadają przez przypadek na rejs dla gejów w poszukiwaniu pięknych kobiet. Potem jednak spotykają na statku 12 [chyba] dziewczyn. Jeden z bohaterów, wcześniej rzucony przez dziewczynę, zakochuje się w Gabrieli. Tylko tyle, że ona sądzi iż on jest gejem. No i nie pozostaje mu nic innego jak udawać geja ;P
Fajny film. Pierwszy raz go widziałam. Polecam ^ ^

Cya ;]

6 komentarzy:

  1. i ja również idę do 2lo, a już z chęcią chciałabym wyjść z tej szkoły..

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo i jutro zycze miłego rozpoczecia roku :***

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja się cieszę, że już nie mam szkoły i nie mam takich problemów :) wyglądasz bardzo fajnie i stylowo. z nutką elegancji. miłego rozpoczęcia roku szkolnego :)
    zapraszam do mnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny strój, taki elegancki i efektowny (;

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że spódniczka jak najbardziej ok na rozpoczęcie :) ja nie mam juz tego typu uroczystości bo będę na 4 roku studiów- a wtedy przychodzisz po prostu na zajęcia ;) - chyba że ktos bardzo chce to może iść ;p ale to raczej 1 roczniki :)
    ja nigdy nie wiem jak sie ubrać -.-

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.