Obserwujesz?

sobota, 8 września 2012

PLATON

Witam, witam ;)

Dziś sobota.. Ach, piękny dzionek! ^ ^
Wstałam sobie kulturalnie około 13 pochłaniając dwa kawałki ciasta z truskawkami. Ale przynajmniej się w miarę wyspałam. 
Po pierwszym tygodniu szkoły padam ale wiem, że to przecież dopiero początek! ...

Skończyłam dziś czytać ''Obronę Sokratesa''. Wiem o co tam chodzi, ale nadal mam wrażenie, że bohater tego tekstu jest zarozumiały. Nie przekonują mnie jego argumenty. Mam nadzieję, że będziemy rozmawiać na rozszerzeniu o tym, bo z chęcią się bym wypowiedziała.
Książka wygląda tak:





 Nie wiem, czy czytaliście, ale mnie w pewnym momencie książka zainteresowała. 

Dzisiaj trochę zdjęć Lolka:








 Na tym ostatnim opiera się o lodówkę, która była otwarta ;D Rozbraja mnie jego mina.. ;P
 Wiem, że ja w tym swetrze wyglądam jak łajza jakaś, ale to po domu chodzić sobie tak mogę ;P

No i dzisiaj zrobiłam sobie notatki na specjalizację z polaka. Muszę to umieć na poniedziałek chyba:






Niektóre rzeczy już znałam, ale to i tak musiałam napisać, żeby mieć wszystko w jednym ;) 
Nauka, nauka.. 

Nie mam nic dla Was o kosmetykach ani ciuchach itp., ale mam dla Was zdjęcie moich krótkich włosów. 
Krótki kłosik:




Dzień mi minął bardzo szybko. Pogoda nie najgorsza ;) 

W poniedziałek znowu trzeba wstać o 6. Najgorsze to może nie jest, bo nic lepszego to powrót koło 18 do domu. 
Normalnie 9 lekcję kończę o 15:45, ale autobus mam dopiero o 17:10. Dlatego właśnie jestem w domu koło 18. Masakra.. W zimę będę musiała nosić różne odblaski żeby mnie było na jedynce widać itp. Nie lubię chodzić nocą. W sensie, że po ciemku Xd Lubię czasem jak jest już tak szaro, ale nie bardziej ciemno. Mama mówi, że nie będzie tak źle jeśli będzie śnieg. Może ma rację, ale ja zimy nie lubię, bo jest zimno, ślisko i szybko ciemno. 
Wiosna to dla mnie najlepsza pora roku ;) Mam urodzinki w maju ;DD

A jaka jest Wasza ulubiona pora roku?


Jeszcze mam dla Was mój spis lektur na specjalizacji z polaka:

Doczytacie się? 


Nie sprzątnęłam dziś, ale cóż.. To nie pierwszy raz ;D Oj tam, oj tam..
Jutro niedziela, czyli dzień wśród książek.. 
Tak sobie myślę, że chyba w poniedziałek poczekam do 15:20, bo we wtorek mam na trzecią lekcję, więc może rano bym się pouczyła w domu, w razie gdybym czegoś nie zdążyła (po prostu nie będzie mi się chciało) w poniedziałek wieczorem ;P. No nie wiem.. Bo mam spory kawałek do przejścia w 20 minut. To naprawdę mało i trzeba pędzić, a jeszcze się nie wprawiłam w rytm. Ale to się zobaczy. Wolałabym być wcześniej w domu jednak. 

Nie zanudzam już Was.

Cya ;))

8 komentarzy:

  1. Nie czytałam ksiązki!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ;D

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jeśli krytykujesz, to uzasadnij ;) "
    Żałosny blog , czytałem całego i uważam że straciłem godzinę mojego cennego życia , ten blog to parodia .
    1.Właścicielka - to jakaś pojebana małolata , o ryju jak jej koty , w dodatku szpanuje tym co kupiła w promocji za 2 złote , to jakieś zjebane kosmetyki do wycierania chuja , weź nie wstawiaj tych biednych kotów bo już są tak pokrzywdzone że mają taką właścicielkę!
    2.O czym ty piszesz , to jest bardziej kiczowate niż te twoje kosmetyki , czytasz czyjegoś bloga żeby potem kopiować to co tam przeczytałaś , a te treści które wymyślasz sama są do dupy , np. legenda o wyciśniętym pryszczu - dramat , albo to jak dostałaś 6 z czegoś tam , za chuj wie co , albo że pierdłaś 3 razy w jeden dzień - to jest żałosne !
    3.Kwestia podlizywania , szukasz ludzi żeby ci komentowali tego bloga który i tak jest zerem , ktoś ci jebnie komentarz że fajnie pięknie , ale tak naprawdę to jest tylko po to żeby się przypodobać żeby mieć więcej "fanów"
    4.Zaśmiecony internet - jakby wszyscy wstawiali by taki szajs to internet byłby jeszcze większym śmieciowiskiem niż teraz
    Pozdro dla wszystkich czytajcych

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam książki ale wiem coś o sobocie.. niestety dla mnie nie była taka świetna, cały weekend przeleżałam na wpół żywa. Starość nie radość xD


    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie na takich krótkich włosach nawet kłosa zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam, ale podobno fajne! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej zapraszam na mój kanał na yt!

    Dodałam nowy filmik kanał; thenataliajulia
    Filmik: What`s in my bag?! :)

    Proszę o komentowanie i subskrybowanie mojego kanału na yt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam, czytałam nigdy nie zapomnę kolosa z sokratesa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.