Obserwujesz?

poniedziałek, 3 września 2012

PIERWSZY DZWONEK

Siemka dziubaski ;)

Czytając Wasze blogi mogę stwierdzić, że i u mnie super - jutro zostaje do 9 lekcji ;/ Eh. Ale co tam. Początki są ok, gorzej potem. Ta monotonia.. 

U mnie w klasie są dwie nowe osoby. Jedna dziewczyna i jeden chłopak ;)

W ogóle świetnie dziś było. Tak się uśmiałam ;)
W szkole jak zawsze uroczystość na auli, raz dwa zleciało. Jedyny znany mi element to zespół Sabaton. 
 A sama poznałam go czytając bloga kuzyna ;) 
Pozdrawiam;))

Potem byliśmy w klasach, dostaliśmy wydrukowany plan lekcji no i tyle.. Eh, niestety jutro właśnie zostaję do 9 lekcji. W domu będę dopiero koło 18. Oby ten plan się jeszcze zmienił. W zime o tej porze to już ciemno ;(

No ale dalej: 

czekałyśmy na Pitra więc porobiłyśmy sobie mnóstwo zdjęć ;P No i kupa śmiechu przy tym była. Potem poszliśmy pod parasole na lody - ja, Ania, Ronnie i Piter. 
Ah, fajnie było. I te żarty.. ;) 

Poszliśmy na PKS, tam spotykaliśmy jeszcze Łukasza i Pawła. No i potem jakoś czas zleciał. Oczywiście każdy śmiał się z Ronnie ;D Wiadomo.. 
Ale było pozytywnie. 
Dziękuję ;]]

Jedno kulturalne zdjęcie, na którym jestem ja i Ronnie 
[uwaga: trolle!]:





Jeśli komuś wybuchnie monitor - nie odkupuje.

No i jeśli ktoś zauważył, to założyłam jednak koszulę z dłuższym rękawem ;P. Ale reszta się nie zmieniła.

I teraz bardzo ważna część: chciałabym Wam podziękować za wszystkie wejścia i komentarze. No i mam 15 obserwatorów ;) Miło, że ktoś zagląda.
Ja też staram się bywać u Was regularnie. 
;**


Cya Xd



2 komentarze:

  1. powodzenia w szkole :) a zdjęcie fajniutkie. Koleżanka ma super długie włoski.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.