Obserwujesz?

niedziela, 23 września 2012

NIEDZIELNY MAKE UP

Hola! ;*

Dzisiaj notka będzie nieco dłuższa, ale będzie składała się w większości ze zdjęć.
Chciałabym Wam przedstawić niedzielny make up.
Najpierw może zacznę od tego, że nie maluję się codziennie. Rano nie mam tyle czasu by zrobić perfekcyjny make up. Nie używam pudru, fluidu itp. 
Jedyne co wchodzi w skład mojego codziennego wyglądu to odżywka do rzęs bądź czasem tusz, błyszczyk lub pomadka, coraz częściej delikatny cień do powiek. 
A, nakładam korektor na syfy ;P

Ok, tyle słów wstępu.




Do makijażu wykorzystałam:





 Aby go zmyć potrzebne mi było:

No i to:




Nie mogłam się powstrzymać by do zdjęcia oczu nie wykorzystać efektu sepii:




I tak sobie leci niedziela. Jutro mam dwa sprawdzianiki: polski podstawy i polski rozszerzenie. Nawet spoko tematy: oświecenie i środki stylistyczne. 

Wiersz w stylu jesiennym = ponurym:

Nowe

gaśnie idea
spragnionej konwalii
matki nadziei
lśniącej tu w bieli

myślał spokojnie
nikt mnie tu nie zna
a jednak świat
o nim huczał

pomysł był dobry
lecz zakopany
rozum jest sprytny
obdarowany

zerwany owoc
znowu przyczyną
znowu złe słowo
więzi człowieka

promień idei
bije po oczach
a posąg się śmieje
z małej wielkości
______________________

Kto ma ochotę na kawałek ciasta?




Jeszcze mam dla Was zdjątko bluzki, którą mam na sobie na zdjęciu:





A Wy, dziewczyny, malujecie się codziennie? ;]






17 komentarzy:

  1. Ja maluję sie codziennie ale jest to bardzo delikatny makijaż :) naturalny bez udziwnień, zazwyczaj podkreślam tylko oczy, a jak moja cera ma gorsze dni to używam fluidu.
    Bardzo ciekawy makijaż, ładny kolor cienia.
    Mi makijaż zajmuje jakieś 5 minut- fluid mam w takim kolorze że nie musi być rozprowadzony idealnie bo nie będę nigdzie pomarańczowa ;) do tego podkreślenie oczu kredką i tuszem, delikatny jasny cień na powieki i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, ciekawy makijaż. Mi raczej takie kolory by nie pasowały, ale Tobie leżą idealnie ;)


    Każdy ma swoją teorię po co istnieje cierpienie. Dla mnie to właśnie cena, coś, czego musimy doświadczyć aby być kiedykolwiek szczęśliwi.
    Zwał jak zwał, chodzi o jedno ;) z resztą, wszystko zostało już nazwane, my tylko te nazwy zmieniamy.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż, oczy ładnie podkreślone nadają uroku twarzy ;]
    mój makijaż - bardzo często, nie mogę powiedzieć, że codziennie, ale należy raczej do delikatnych: podkład/korektor, puder i szminka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaz
    Zapraszam do mnie :)

    + Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i fajny blog :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny makijaz ;) taki zywy ;) obserwuje ;* i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jak makijaż , ale z taką mordą to nawet najlepszy makijaż będzie chujowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten make up wygląda interesująco. masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny makijaz!
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, ooo mam to samo mleczko do demakijażu :) a mój codzienny makijaż to tylko pomalowanie rzęs tuszem i błyszczyk bezbarwny albo pomadka ochronna na usta i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łądny makijaż ale RYJ ZJEBANY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spójrz na swój brudasie

      Usuń
  12. Śliczny makijaż <3.
    Fajnie, że tak często do mnie wpadasz ; )) Dzięki ;)
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.