Obserwujesz?

środa, 5 września 2012

KRÓTKO

Cześć.

Eh.. Magia szkoły! Czas ją poczuć.
9 lektur na specjalizacji z polskiego + zobaczymy, co jutro przyniesie historia .. Xd 
A na podstawach z polskiego kolejne tyle i więcej lektur. Jeju! 
Zaczęłam dziś czytać Platona. Będę mądrzejsza o 10% ;DD

Rano autobus pełny.. Pełniejszy niż rok temu. No i tak stałam z Martą i Patrycją, a potem już z Anią pogadałyśmy trochę. No i do szkoły szłyśmy my i z nami Piter. Potem Ronnie się dołączyła i dzwonek na lekcje. ;P

Miło było na polskim, jeśli chodzi o rozszerzenie. Moja polonistka z gimnazjum była uczona przez tą panią, co ma ze mną teraz. Kilka podobieństw zauważyłam już ;)

Wczoraj mega przygoda z butem, który mi się rozwalił już masakrycznie.. W szkole jeszcze zaczął się rozwalać, a po szkole już tragedia. Na szczęście miałam przy sobie kasę i kupiłam nowe ;P 

Dziś wzięłam dwa kawałki chleba do szkoły i było mi mało. Mój żołądek żyje nadal wakacjami. Śniadanioobiady o 12 ;D

To tyle, krótko i na temat. 
Trzeba czytać lektury.

A jak u Was? Już jakieś sprawdziany?

Cya ;P

6 komentarzy:

  1. wstaw zdj nowych bucików czekam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie uroki szkoły, jak ja usłyszałam listę lektur to nie wiedziałam gdzie patrzać;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za tydzień mam cierpienia mlodego werdera...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze listy moich lektur, ale lubię czytać książki, więc raczej mnie nie przerazi.
    A mój żołądek też będę musiała przestawić na posiłki o 5.30 i 17.00 *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jeśli krytykujesz, to uzasadnij ;) "
    Żałosny blog , czytałem całego i uważam że straciłem godzinę mojego cennego życia , ten blog to parodia .
    1.Właścicielka - to jakaś pojebana małolata , o ryju jak jej koty , w dodatku szpanuje tym co kupiła w promocji za 2 złote , to jakieś zjebane kosmetyki do wycierania chuja , weź nie wstawiaj tych biednych kotów bo już są tak pokrzywdzone że mają taką właścicielkę!
    2.O czym ty piszesz , to jest bardziej kiczowate niż te twoje kosmetyki , czytasz czyjegoś bloga żeby potem kopiować to co tam przeczytałaś , a te treści które wymyślasz sama są do dupy , np. legenda o wyciśniętym pryszczu - dramat , albo to jak dostałaś 6 z czegoś tam , za chuj wie co , albo że pierdłaś 3 razy w jeden dzień - to jest żałosne !
    3.Kwestia podlizywania , szukasz ludzi żeby ci komentowali tego bloga który i tak jest zerem , ktoś ci jebnie komentarz że fajnie pięknie , ale tak naprawdę to jest tylko po to żeby się przypodobać żeby mieć więcej "fanów"
    4.Zaśmiecony internet - jakby wszyscy wstawiali by taki szajs to internet byłby jeszcze większym śmieciowiskiem niż teraz
    Pozdro dla wszystkich czytajcych

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.