Obserwujesz?

wtorek, 11 września 2012

IDZIE JESIEŃ

Hej.. 

Dziś wtorek.. Wróciłam punktualnie o 18 do domu. Zjadłam smażoną rybcię i poszłam nałożyć maseczkę. Potem siadłam do książek [jest taki zwrot?] i tak siedziałam do 20.. Potem włączyłam zacny komputer, by poszukać bajek Krasickiego i tyle. Spakowałam się i zaraz lecę spajciu, bo jutro rano dwie godziny rozszerzonego polskiego na 8! .. 

Idzie jesień, Moi Drodzy ;] Fajnie.. Nie dla mnie. Nie lubię zbytnio jesieni. Podoba mi się tylko różnobarwny kolor liści i tyle.

Jutro postaram się Wam dodać notkę związaną z włosami. A o co konkretnie będzie chodziło, przeczytacie jutro ;P

Odwiedziłam dziś Wasze blogi, ale komentarze będą jutro. 

A Wy lubicie jesień? 

Pa ;**

3 komentarze:

  1. Nie lubię jesieni....znoszę ją jedynie jak jest sucha i kolorowa :P
    Zapraszam do mnie - na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę jesieni, zwykle wtedy wszystko się zmienia na gorsze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię tej deszczowej i szaroburej jesieni.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.