Obserwujesz?

środa, 12 września 2012

I BUM BUM

Hej ;*

Wiem, wiem.. Obiecałam notkę na temat włosów. Dziś jej nie będzie. 

Ale mam dla Was coś innego. Otóż zastanawiam się nad zakupem tych butów:



Wasza opinia?

Jutro mam dopiero na piątą lekcje, ale muszę być niestety na trzecią przerwę. Stety albo niestety, muszę z panią od polaka pogadać na temat gazetki szkolnej. Więc  dlatego jadę wcześniej do szkoły. 
Hehe, już kolejny raz, gdy mam na później, a muszę jechać wcześniej, bo mam coś do załatwienia ;D 
Zbieg okoliczności?
:)

Niebo sprzed paru dni:




Widok z mojego okna w pokoju. Nic specjalnego, ale zachód słońca czasem pięknie widać.

Krótka notka. Jak chcecie to piszcie pytania ;))

Pytałam dziś w aptece o cenę olejku rycynowego. Z tego, co mi pani tam powiedziała 100ml - 7,50zł. Ten zakupię, ale to dopiero gdy skończę pierwszą butlę Bambi ;D
Potem zacznę używać olejku no i się zobaczy. Choć pomału dochodzę do wniosku, że chyba za długo używałam prostownicy i już nie będę miała takich gęstych jak kiedyś... Albo zgolę na łyso ;P Nie.. Drastyczne ;)

Buziaki, paa;)

6 komentarzy:

  1. śliczne buciki. <3
    Kup je. :*.
    craazy-world.blogspot.com
    Wpadnij.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty kup :)

    ja właśnie też mam tyle godzin, najwcześniej wracam po 3...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana na craazy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachód słońca wspaniały:) Ja chciałam podobne butki ale w bardziej karmelowym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty kupuj, nie zastanawiaj się :p

    i to niebo <33 mmm, piękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoim miejscu dołożyłabym trochę i kupiła lepsze buty. Po nich na pierwszy rzut oka widać, że nie dotrwają nawet jednego sezonu. Owszem, ładne są...ale fajnie byłoby gdybyś mogła się nacieszyć pięknem butów trochę dłużej niż tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.